בארץ

מרגש: מזרחי טפחות בתמיכה כספית למתגייסים בעלי מוגבלויות

"יחידת מזרחי טפחות" בבסיס פיקוד העורף בצריפין הוקמה בשנה שעברה, וכעת היא מונה 16 חיילים-מתנדבים, לאחר ששישה חיילים חדשים הצטרפו אליה
מערכת ice |  2
גיוס ליחידת מזרחי טפחות (צילום יחצ)
טקס מרגש לרגל גיוסם לצה"ל של שישה חיילים-מתנדבים חדשים – תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד "יובלים" ברמלה, התקיים היום (ב') בבסיס "רחבעם" של פיקוד העורף בצריפין, בהשתתפות בכירים מבנק מזרחי טפחות ובהם יו"ר הבנק מר משה וידמן והמנכ"ל מר משה לארי, האלוף במילואים גבי אופיר – יו"ר עמותת "יד לילד המיוחד", מנכ"ל העמותה הרב מנדי בליניצקי, וכן שותפים למיזם מבית הספר "יובלים" ומבסיס "רחבעם".
ששת החיילים החדשים מצטרפים ל"יחידת מזרחי טפחות" בעמותת "יד לילד המיוחד" וגיוסם לצה"ל מתאפשר באמצעות תוכנית "גדולים במדים", הפועלת לשילובם בצה"ל של צעירים בעלי מוגבלויות. לבד מתמיכה כספית של הבנק ייהנו ששת החיילים החדשים מליווי ותמיכה של עובדים מסקטור בנקאות ישירה של הבנק, לאורך כל שירותם הצבאי. "יחידת מזרחי טפחות" בבסיס פיקוד העורף בצריפין הוקמה בשנה שעברה, וכעת היא מונה 16 חיילים-מתנדבים.
תכנית "גדולים במדים" נוסדה לפני כעשור במטרה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית כאשר המטרה המרכזית היא לשלב אותם בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית על מנת שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    רעות כהן 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגש מאוד שמזרחי עושים מה שעושים. לשלב בעלי מוגבלות זה משהו מיוחד ביותר
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד למזרחי! מרגש מאוד!
    הילהקו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תמיד כל כך מרגש לראות את העזרה וההירתמות כלפי האוכלוסיות האלו! שאפו ענק!
    סגור