בארץ

הג'ובים של המפלגות החרדיות: כמה תיקים יקבלו ש"ס ויהדות התורה?

בתחילת המו"מ ש"ס דרשה 4 תיקים ונתניהו ביקש להסתפק ב- 3. כעת ש"ס מקבלת 4 תיקים וכנראה שגם החמישי בדרך
דוד זולדן |  1
אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן בישיבה משותפת של הסיעות החרדיות (צילום יונתן זינדל / פלאש90)
18 מנדטים קיבלו המפלגות החרדיות שנדמה כי הן ממקסמות את הרווח האלקטורלי כאשר ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, צפוי לקבל היום את המנדט להרכיב את ממשלתו השישית.
הליכוד וש"ס סיכמו על התיקים וש"ס צפויה להחזיק בארבעה תיקים: הדתות, הנגב הגליל והפריפריה והבריאות. ש"ס מראש דרשה ארבע תיקים ונתניהו בהתחלה ביקש לתת שלושה. כעת ש"ס יוצאת שבעת רצון מהמו"מ.
וכאילו לא די בכך הרי שש"ס צפויה לקבל תיק בכיר נוסף שתלוי ועומד בהסכם של הליכוד עם סמוטריץ'. במידה וסמוטריץ' יקבל את האוצר וכך גם מסתמן הרי שדרעי יקבל את תיק הפנים. אם סמוטריץ' יקבל את הביטחון דרעי יחזיק ככל הנראה בתיק האוצר. זה ההסכם  וחשבון פשוט יגלה כי על כל 2.5 מנדטים מתמנה שר, כך שיוקל על נתניהו לחלק לש"ס גם תיק חמישי. 
יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, צפוי לכהן כשר השיכון בממשלה הבאה וחבר הכנסת יצחק פרוש יכהן כשר לענייני ירושלים, חבר הכנסת משה גפני יחזור לתפקידו כיו"ר ועדת הכספים וחבר הכנסת אורי מקלב יכהן כסגן שר (התחבורה?)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולנו חרדים
    תנועת כאב 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנועת כא"ב (כולנו אברכים) קוראת לכולם להירשם לכוללים (מקום בו לומדים תורה) ולהתחיל ליהנות ממנעמי השלטון החדש של נתניהו (מלגה חודשית מכובדת).
    סגור