בארץ

טענות חמורות נגד היועץ העסקי המפורסם: "מוליך אנשים שולל"

"הוא מוליך אנשים שולל": ישראלים רבים מתלוננים כי נפלו קורבן לעוקץ מטעם אלעד הדר, המגדיר את עצמו כיועץ עסקי שעובד תחת חברת Success | כל הפרטים
דסק חדשות |  1
הונאה (צילום shutterstock)

לא מעט ישראלים נחשפים להונאות שונות ברשתות החברתיות. לאחרונה, החלו להצטבר עשרות תלונות שנוגעות ל"יועץ הטיקטוק" אלעד הדר, המגדיר את עצמו כיועץ עסקי שעובד בחברת Success שאותה הוא הקים. 

על פי הפרסום של אתר N12 ומערכת "הנוכלים", צמד שותפים לעסק לתיווך נדל"ן בחו"ל נחשפו לתוכן שפרסם אלעד הדר ברשתות החברתיות. הדר, שמגדיר את עצמו כ"מומחה בייעוץ עסקי", דאג לשתף סרטונים מושקעים במיוחד שברובם מצולמים ממכונית יוקרה או מיעד אטרקטיבי בחו"ל.
בשנת 2023 השניים קבעו פגישת ייעוץ עמו בטענה כי הם הרגישו שאכן מדובר במומחה ואדם מקצועי שיכול לסייע להם בקידום העסק שהקימו. השניים סיפרו כי עקב הרושם שהותיר הדר, הם לא ערכו חיפוש פשוט בגוגל בכדי לאסוף מידע נוסף אודות האדם שעמו הם צפויים להיפגש. 
"הוא אמר לנו בפגישה מולו שבתוך חודש נקבל שינוי גדול מאוד בעסק, במספרים שאתה רק חולם עליהם", סיפר אחד השותפים.  בתום פגישת הייעוץ, סיכמו צמד השותפים עם על חבילת שיווק לעסק שלהם במחיר של 5,900 שקלים לחודש למשך שלושה חודשים.
בפגישה הובהר להם כי הם מתחייבים לחודש אחד ושאם יחליטו להמשיך, הם יחייבו אותם על החודשים האחרים. לאחר חתימת החוזה והתשלום הראשון, גילו השניים כי הדר חייב את כרטיס האשראי שלו על חודשיים נוספים. "שאלתי אותו, 'למה חייבת אותי?' הוא ענה שזו טעות טכנית, ושהוא יזכה אותי - והוא לא עשה את זה. אבל כך הוא פועל, הוא מוליך אנשים שולל", סיפר אחד השותפים. 
 



מאז שהחליטו השניים לתבוע את אלעד הדר והחברה שהקים, נפתחה במקביל קבוצת ווטאסאפ לכל אותם האנשים שנפגעו מהחברה. "מאז עברה שנה והצטרפו עוד 25 אנשים. היו כאלו שהגיעו אליי לפני שסגרו איתו והצלחנו להוריד אותם מזה", כך סיפר אחד השותפים. 

מטעם חברת Success, נמסר בין היתר: "חברת סקסס היא מחברות הייעוץ הגדולות והמובילות בישראל ולה פורטפוליו של 40 אלף בעלי עסקים מקשת רחבה של תחומים, אקדמיה עסקית, וקורסים מקוונים, והצלחות לאורך שנות פעילותה.
שיטת הליווי בחברת סקסס היא שיטה מובנית המבטיחה תוצאות ומורכבת מפגישות ייעוץ פרונטליות ומקוונות, לאחר אפיון וסדרת פעולות שלא פוחתת מ-77 פעולות שונות. הרי ברי לכל בר דעת כי שינוי, ולא משנה איזה, הוא תהליך שאורך לפחות שלושה חודשים, קל וחומר כשמדובר בשינוי מהותי של מבנה עסקי, וכך גם מוגדר ומוסבר ללקוח טרם חתימת כל הסכם התקשרות. 


לגופן של טענות אתחיל דווקא מהסוף, החברה העניקה ומעניקה שירות לאלפים רבים של לקוחות. הניסיון להציג את כמות התביעות שהוגשו לאורך שנים, כשחלקן הן הליכים כפולים (תביעות ותביעות שכנגד או תביעות והתנגדויות), היא מניפולציה של המספרים ושל העובדות, ובטח שלא מהווה מקור הכנסה אמיתי. לראיה, בחלק מן המקרים בית המשפט מכריע לטובתנו ובחלק אחר נגדנו, כמצופה ממערכת משפט בלתי תלויה. רק כדי לייצר מעין תרגיל מתמטי: בחברה התנהלו 164 תיקים ב-4 שנים האחרונות, כלומר 3.4 תביעות בחודש. מתוך 500 לקוחות ליווי בחודש: מדובר ב-0.006 בלבד - אחוז זניח.

השקף המוצג הוא סך החובות האבודים של החברה מיום הקמתה. עיון קל בנתון מול מערכת נט המשפט מלמד דווקא את ההיפך האמור מהכתבה - החברה אינה ממהרת להגיש תביעות מוחקת סכומים אדירים של כסף למי שנמצא ראוי לכך או במצוקה. את הסכום האמיתי אפשר בנקל לגלות במערכת נט המשפט". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יואו אלעד חולה נפש...הייתי אצלו ברחתי (ל"ת)
    נאור 11/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור