בארץ

איים על חיי אם החטוף עם סכין: "אני אתנפל עלייך לכי קיבינימט"

תושב נהריה בן 36 נעצר בחשד לאיומים ברשת עם סכין על עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה. בנוסף לכך, התעמת גם עם משפחתה של נועה גולדברג החשודה בזריקת חול על השר לביטחון לאומי

מערכת ice |  1
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לפי פרסום של N12, ביום ראשון, משטרת תל אביב עצרה תושב נהריה בן 36 בחשד לאיומים ברשת על עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר, חטוף בעזה מזה 11 חודשים. החקירה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה לאחר שצפייה בסרטון שפרסם החשוד העלתה את תוכן האיומים. הסרטון הציג את החשוד כשהוא אוחז בסכין ומאיים על צנגאוקר, תוך כדי שהוא מקלל ומביע את כעסו כלפי המפגינים והמשפחות המעורבות במחאות.
במהלך הסרטון, החשוד כינה את המפגינים "חצופים" וטען כי עליהם להפסיק את ההתנגדות לחמאס ולהתמקד בהכנעתו. הוא השתמש בשפה גסה ואגרסיבית, תוך כדי שהוא מביע איום ישיר כלפי צנגאוקר, מה שגרם לחשש מהסכנה שהוא מהווה. משטרת תל אביב נענתה מיד לתלונה ופתחה בחקירה במרחב ירקון. שוטרי משטרת לב תל אביב הצליחו לאתר את החשוד במהירות ועצרו אותו.
החשוד נמצא גם במרכז עימות בליל שבת בבית משפט השלום בתל אביב. הוא הגיע לשם במטרה להתעמת עם משפחתה של נועה גולדנברג, החשודה בזריקת חול על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. במהלך האירוע, החשוד תקף מילולית גם את התקשורת, טוען שהנוכחות של התקשורת במקום נובעת מהשתייכותם למחנה מסוים. בעקבות התנהגותו האגרסיבית, הוא הורחק פיזית מהמקום על ידי מאבטחי בית המשפט.
המעצר והחקירה של החשוד עוררו תגובות רבות בתקשורת ובקרב הציבור. המקרה מעלה שאלות לגבי רמת האיומים ברשת והצורך בנקיטת אמצעים נמרצים כדי להגן על אנשים המפגינים או מעורבים במאבקים ציבוריים רגישים. במקרה של עינב צנגאוקר, המידע שפורסם מצביע על איום ממשי שניתן לראותו כהשפעה ישירה על ביטחונם האישי של המעורבים במאבקים ציבוריים. הדיון המשפטי בהארכת מעצרו של החשוד צפוי להיות מלווה בתשומת לב רבה, לאור חומרת העבירה והחשש מהשפעתה על הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכונת הרעל בפעולה ובימים אלו - בטורבו (ל"ת)
    YZ 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור