בארץ

בפעם התשיעית זה הצליח: אושר רשמית חיסולו של מוחמד דף

לאחר שניסו כוחות הביטחון לחסל את אחד המחבלים המבוקשים ביותר, מוחמד דף, לא פחות משמונה פעמים, בהן הצליח לחמוק מהמוות, היום אישרו בצה"ל כי ניסיון החיסול שלו בחאן יונס, הצליח
מערכת ice | 
מוחמד דף (צילום דובר צהל, shutterstock)
בתאריך ה-13 ביולי ביצעו מטוסי קרב ישראליים תקיפה עוצמתית בלב חאן יונס שברצועת עזה, כאשר מטרת התקיפה הייתה הארכי-מחבל ומנהיג הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף.
היום (חמישי), הודיעו צה"ל ושב"כ כי בפעילות המשותפת של צה״ל ושב״כ במרחב ח'אן יונס, לאחר בדיקה מודיעינית, ניתן לאשר כי בתקיפה חוסל מחמד דף, מספר שתיים בארגון הטרור חמאס בעזה, אשר תכנן והוציא לפועל את הטבח הרצחני בשבעה באוקטובר. 
 
צילום: דובר צה"ל
מטוסי חיל האוויר תקפו באופן ממוקד מתחם בו על פי מודיעין מדויק של אמ"ן ושב"כ הסתתרו דף וראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח'אן יונס, אשר חיסולו אומת לפני מספר שבועות. יחד איתם חוסלו מחבלים נוספים.

בשנים האחרונות, דף הכווין, תכנן וביצע מתווי טרור רבים נגד מדינת ישראל. דף פעל בצמוד עם מנהיג החמאס יחיא סינוואר, ובמהלך המלחמה ניהל את פעילות הטרור של חמאס ברצועת עזה, תוך הורדת פקודות והנחיות לבכירי הזרוע הצבאית של הארגון.
דף הצטרף לארגון הטרור חמאס במהלך האינתיפאדה הראשונה, תכנן והכווין פיגועים רבים, ותרם להתעצמות הארגון ביהודה ושומרון ופיגועי התאבדות בעורף ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה