בארץ

חמאס בהצהרה על חיסול הנייה: "לוקח את הקרב לממדים חדשים"

חמאס יצא בהצהרה רשמית בנוגע לחיסולו של מנהיג הארגון איסמעיל הנייה בטהרן, ושולח מסרים מאיימים בנוגע לתגובתו על כך "לוקח את הקרב לממדים חדשים ויהיו לו השלכות גדולות על האזור כולו"
דורון בלוך | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די, shutterstock)
לאחר שהלילה (רביעי) חוסל מנהיג החמאס איסמעיל הנייה בעת ששהה בביקור בטהרן, לכבוד השבעתו של נשיא איראן החדש, ארגון החמאס הוציא הצהרה רשמית בנושא, בה תקף את ישראל, למרות שעדיין ישראל לא לקחה אחריות על החיסול.
ההצהרה נפתחה בדברי הספד ושבח להנייה, ובה פירטו על תרומתו לפלסטינים, ולתנועת החמאס, וכן על חלקו הגדול במלחמה הנוכחית. לאחר מכן התייחסו לחיסול עצמו,  וטענו כי "החיסול הפלילי של המפקד הנייה בלב הבירה האיראנית הוא אירוע משמעותי ומסוכן שלוקח את הקרב לממדים חדשים ויהיו לו השלכות גדולות על האזור כולו". בהמשך הדברים, תקפו בדבריהם את ראש הממשלה בנימין נתניהו "נתניהו הפושע, המסנוור ממגלומניה, מוביל את ישות הכיבוש לתהום ומאיץ את קריסתה והיעלמותה מארץ פלסטין אחת ולתמיד".
עוד המשיכו בהצהרתם לקרוא להפסקת הציונות, וכן קראו לעמי האזור להתקומם כנגד ישראל, ולתמוך 'במאבק', דהיינו המלחמה של חמאס. וטוען כי ישראל תשלם על כך מחיר כבד, הן בעזה, הן בשטחי הגדה המערבית, והן בתוך שטחי מדינת ישראל "ובכל מקום שמגיעות ידיהם של המוג'אהדין".
כאמור, למרות האשמות חמאס כי מדינת ישראל היא העומדת מאחוריי חיסולו של הנייה, ישראל לא לקחה אחריות על החיסול, ואף לא הוציאה הודעה רשמית בנושא, לא מטעם רה''מ, שר הבטחון, או דובר צה''ל. לעומת חברי הכנסת שדווקא מיהרו להגיב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה