בארץ

תעלומה בנתב"ג: מי הנחית את מטוסי הענק בישראל?

בנתב"ג נחתו הבוקר 3 מטוסי תובלה ענקיים, שהעלו מיידית ספקולציות ושמועות. אלא שכעת נודע כי מי שאחראי להנחתת מטוסי הענק הוא מלך מרוקו, מוחמד השישי, שפנה לגורמים בישראל בבקשה דחופה להנחית סיוע בדמות 40 טון של תרופות לישראל, ונענה בחיוב
מערכת ice |  1
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)
הבוקר (שני) נחתו בנתב"ג שלושה מטוסי תובלה ענקיים, שגררו איתם מגוון של ספקולציות ובעיקר העלו את השאלה - מי אחראי לאותם מטוסי ענק שנחתו הבוקר בנתב"ג ומה מטרתם?
ובכן, שמעון יעיש דיווח ב"ישראל היום", כי מלך מרוקו בכבודו ובעצמו שלח את מטוסי התובלה במדברים לישראל, זאת על מנת להעביר סיוע הומניטרי מיידי לרצועת עזה. על פי הדיווח, מלך מרוקו פנה לגורמים בישראל בימים האחרונים בבקשה מיוחדת להעביר את אותו סיוע הומניטרי, ונענה בחיוב.
שלושת מטוסי התובלה שנחתו הבוקר בנתב"ג הכילו בתוכם 40 טון של ציוד רפואי שעובר מיידית לרצועת עזה. המטוסים כבר מפורקים בשעה זו מהמטען שבתוכם והם יעברו לתוך עשר משאיות שישנעו אותם עוד היום אל תוך רצועת עזה, לטובת האזרחים שם.
על פי הדיווח, בישראל נענו מייד בחיוב לבקשה של מלך מרוקו, מוחמד השישי. במבצע הנחתת המטוסים בישראל בתוך זמן קצר לקחו חלק גם המל"ל, משרד הביטחון, משרד החוץ ועוד מספר גורמים משפיעים בישראל.
כזכור, לאחרונה נחתמו "הסכמי אברהם" בין ישראל למרוקו, מה שחידש את היחסים בין המדינות. למרות זאת, אזרחי מרוקו לא מפספסים הזדמנות להפגין נגד ישראל, והשנאה שם במהלך מלחמת "חרבות ברזל" כלפי ישראלים ויהודים עלתה מדרגה, כאשר חברי הקהילה היהודית נרדפת על ידי אנטישמים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לקחת מעשר מהכמות (ל"ת)
    גדי רדיו 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור