בארץ

שרה נתניהו למשפחות החטופים: "היום הזה מחזק את תקוותנו שכולם יחזרו"

בצל יום הזיכרון, שרה נתניהו סיפרה בפוסט באינסטגרם על המפגשים עם משפחות שכולות וסיפורי הגבורה של חללי צה"ל. שרה נתניהו: "נופלינו הגיבורים הם סמל ומופת לכל אחד מאיתנו". בנוסף, שרה נתניהו פנתה למשפחות החטופים וציינה: "איננו שוכחים אתכם ולו לרגע"

מערכת ice |  1
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
בימים מורכבים וקשים אלו, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, מקפידה להצטרף לביקורי הניחומים של נתניהו בבית המשפחות השכולות ולהעניק מעט נחמה לבני המשפחה ששילמו את המחיר הכבד מנשוא ואיבדו את יקיריהן. 
על ביקורי הניחומים שהעניקו בני הזוג נתניהו למשפחות השכולות, סיפרה שרה נתניהו לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" וכתבה:  "יום הזיכרון הוא יום של עצב שאין לו סוף. יום בו העם כולו מחבק את המשפחות השכולות בעומק יגונן. יום שבו אנו נזכרים בגעגוע בנופלינו, הגיבורות והגיבורים שמסרו את נפשם למעננו, למען ביטחוננו. למען חיינו". 
בהמשך הפוסט, סיפרה רעיית ראש הממשלה על הרגע בו היא פגשה לראשונה במשפחתו של אלוף משנה אסף חממי ז"ל, אשר שימש כמפקד החטיבה הדרומית. "לעולם אזכור את המפגש האישי והמרגש שהיה לי עם משפחתו המופלאה - האלמנה ספיר והילדים, ההורים קלארה ואילן והאח איתן. הם סיפרו לי על גבורתו של אסף ז״ל ועל סיפור חייו, סיפור חיים שנגדע באיבו".
רעיית ראש הממשלה ציינה כי אותו סיפור גבורה הינו רק חלק קטן מהגבורה האדירה שהיא פוגשת בעת ביקורי הניחומים עם המשפחות השכולות. "נופלינו הגיבורים הם סמל ומופת לכל אחד מאיתנו. במותם הם הצטרפו לשרשרת הגבורה הכבירה של העם היהודי, עם שלא שוכח את גיבוריו".
בהמשך דבריה, התייחסה נתניהו למשפחות החטופים, המתמודדות עם אי ודאות, דאגה רבה וכאב עמוק נוכח מצבם העגום של יקיריהן בשבי חמאס.  "אני מחבקת את משפחות חטופינו - נשים וגברים גיבורים שעדיין מוחזקים בידי מפלצות החמאס. איננו שוכחים אתכם ולו לרגע. היום הזה רק מחזק את תקוותנו לכך שכולם יחזרו הביתה בשלום, החיים והחללים כאחד". 
לאחר שהדגישה את פועלן ותרומתן הרב של הנשים הישראליות בצה"ל, במשטרה, ובשאר זרועות הביטחון אשר מסרו נפשן בהגנה על המולדת, פנתה שרה נתניהו למשפחות השכולות וציינה: "ביום הקשה הזה אני שולחת חיבוק חם למשפחות השכולות. אין מילים לנחם ואין מזור לכאב, אבל הלוואי והחיבוק החם של העם כולו יעטוף באהבת אין קץ את המשפחות השכולות - היום ובכל יום – תמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם נתניהו
    מקומה בכלא 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאסר עולם
    סגור