בארץ

משרד התחבורה מזהיר: מדוע לא ניתן לחדש רישיונות נהיגה?

במשרד עדכנו כי בשל תקלת תקשורת, לא ניתן לחדש את רישיונות הנהיגה או לבצע הבערת בעלות על רכבים. התקלה פוגעת בכלל הפלטפורמות, ביניהן העמדות הממוחשבות המוצבות בסניפי סופר פארם וכן באתרי האינטרנט של משרד התחבורה והתקשורת
מערכת ice | 
תקלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
החל מהבוקר (רביעי) במשרד התחבורה קיימת תקלת תקשורת המשפיעה על תפקוד דואר ישראל בנושא העברת בעלות על רכב וחידוש רישיונות הנהיגה. לקוחות רבים נתקלו בבעיות והתלוננו על חוסר מתן השירות הראוי באתר וכן בסניפי הדואר.
התקלה למעשה פוגעת בכל הפלטפורמות שמספקות שירותים אלו: העמדות הממוחשבות המוצבות בסניפי סופר פארם וכן באתרי האינטרנט של משרד התחבורה והתקשורת. בדואר ישראל טענו כי העובדים כלל לא ידעו בשעות הבוקר כי קיימת תקלה, אך בהמשך עדכנו את כלל הסניפים.
מדואר ישראל נמסר: "בשל תקלה של ספק התקשורת של משרד התחבורה, לא ניתן לקבל שירותים שונים של המשרד הן באופן מקוון והן בסניפי הדואר ובעמדות שירות עצמי. מיד עם קבלת העדכון ממשרד התחבורה על כך שמדובר בתקלה רוחבית, עודכנו כלל הסניפים על מנת לתקשר את המידע ללקוחות".
אין זו הפעם הראשונה בה מתרחשת תקלה באתרים של משרדים ממשלתיים. אמנם לא נראה כי במקרה זה מדובר בתקיפת סייבר, אך מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל הדבר הפך לשכיח במיוחד נוכח האיומים הרבים שישראל חווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה