בארץ

מי אישר ביקורים למחבלי הנוח'בה? "מדיניות שגויה, טעות חמורה"

לאחר שהקבינט וראש הממשלה נתניהו תמכו בבקשת בריטניה לאפשר ביקורים למחבלי הנוח'בה בישראל, השר לביטחון לאומי תקף וכתב כי מדובר בהחלטה שגויה, וכי "שום מדינה שמכבדת את ריבונותה וביטחונה לא הייתה מאפשרת לזה להיות"
מערכת ice |  1
מחבלי חמאס (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (חמישי), הקבינט המדיני-ביטחוני אישר לבקשת בריטניה כי שופט ישראלי ושני משקיפים זרים יורשו לבקר את מחבלי נוח'בה בבתי הכלא בישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו תמך במהלך, בעוד השר לביטחון לאומי והממונה על שירות בתי הסוהר, איתמר בן גביר, גינה אותו.
כפי שדווח בערוץ 12, גורם מדיני מסר כי רה"מ לא אישר ביקור של הצלב האדם כל עוד החטופים אינם מקבלים ביקורים כאלה. עם זאת, אכן אושר לשופט ישראלי ושני גורמים נוספים בריטיים שייקבעו על ידי ישראל לבקר את האסירים במטרה להוכיח שישראל עומדת בסטנדרט הבין לאומי.
   
בן גביר העלה ציוץ לחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), ובו כתב כי נתניהו מוביל מדיניות שגויה אשר פוגעת בהרתעה. "ההחלטה היום בקבינט לכפות עלי ביקורי משקיפים זרים בבתי הכלא שיבדקו את מצבם של מחבלי הנוח'בה, היא טעות חמורה. החטופים שלנו בעזה מקבלים התעללות, לא ביקורים ודאגה לזכויות". עוד הוסיף: " שום מדינה שמכבדת את ריבונותה וביטחונה לא הייתה מאפשרת לזה להיות. הבריטים מתנהגים כאילו ממשלת המנדט קיימת, ואנחנו משתפים פעולה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מאשר ביזיון שלהביקורים?
    א.ש 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחוסר חוט שדרה. כניעהמוחלטת שלאפסים
    סגור