בארץ

התאחדות התעשיינים נערכת: "תקיפות סייבר הן איום מדינתי"

בכנס שמיוחד שערכה התאחדות התעשיינים שעסק במוכנות המשק למלחמה רב חזיתית ותקיפות סייבר, הנשיא רון תומר הדגיש: "הממשלה חייבת לקחת אחריות על המצב, להשקיע ולתמוך בהגנות סייבר"
מערכת ice |  1
ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים (צילום איתי ומנחם רייס)
בסוף השבוע האחרון התאחדות התעשיינים ערכה מפגש מיוחד שבחן את מוכנות המשק והתעשייה בישראל למלחמה רב-חזיתית שתלווה במתקפות סייבר. בכנס נערך דיון צדדי בראשות פורום הסייבר של ההתאחדות שבחן את מוכנות התעשייה למתקפות סייבר.
 
בפורום המדובר הגיעו למסקנה ש"המדינה צריכה להשקיע לפחות חצי מיליארד שקל בשנה בהגנת סייבר לתעשייה. כפי שישנה קרן ממשלתית להשקעות ופיתוח בעסקים, כך גם צריך להקים מיידית קרן שתעזור לעסקים הנדרשים להגן על עצמם".
לדברי ליאור פרנקל, יו"ר פורום הסייבר של התאחדות התעשיינים: "מפעל מזון, תרופות, או תחמושת מותקף לא כדי לגנוב לו כסף, אלא לפגוע בתפקוד המשק. תקיפות סייבר צריכות להיות מטופלות כאיום טרור מדינתי - על ידי ועל חשבון המדינה. השארת התחום למגזר הפרטי אינה הגיונית ומשאירה את המדינה וכלל אזרחיה בסיכון קריטי ליכולת ההישרדות בזמן חירום."
רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, הדגיש כי: "הממשלה חייבת לקחת אחריות על המצב, להשקיע ולתמוך בהגנות סייבר במפעלים ובעסקים, זהו אינטרס ממשלתי שבמלחמה, מערכות הייצור ברחבי המדינה ימשיכו לעבוד ולתפקד, ולא יקרסו תחת מתקפות סייבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש המון כסף במדינה, לא מחולק בצורה נכונה למגזרים (ל"ת)
    דין 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור