בארץ

דיווחים דרמטיים בסוריה: לפחות 38 אנשים נהרגו בתקיפה ישראלית

על פי דיווחים בסוריה, לפחות 38 אנשים, בהם 5 פעילי חיזבאללה והיתר חיילים בצבא סוריה ואזרחים נהרגו בתקיפות משולבות של ישראל והמורדים בסוריה במספר יעדים בקרבת העיר חאלב
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, בשאר אל-אסד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, freepik, ויקיפדיה/ Kremlin.ru)
על רקע הפעולות של המיליצריות הפרו-איראניות וחיזבאללה בשטח סוריה, ישראל מגבירה את התקיפות שלה במדינה, ועל פי דיווחים דרמטיים במיוחד במדינה, הלילה (בין חמישי לשישי) בוצעו תקיפות משולבות של הצבא הישראלית וכטב"מים של המורדים בסוריה במספר יעדים בקרבת העיר חאלב בצפון המדינה, בה נהרגו לפחות 38 אנשים.
על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, 5 מההרוגים הם פעילי חיזבאללה, והיתר הם חיילים בצבא הסורי ואזרחים סורים. התקיפה הדרמטית כוונה על פי הדיווחים למפעלים של התעשייה הביטחונית במשטר אסד, הממוקמים בסמוך לשדה התעופה בחאלב. נוסף על כך דווח כי  הותקף חלק ממרכז מחקר מדעי באזור.
 
בתחנות הרדיו השונות במדינה דיווחו כי מערכות ההגנה האווירית  הופעלו כנגד טילים, ששוגרו למטרות בסביבת העיר. מדובר על יממה מתוחה מאוד, שכן רק אתמול דווח בסוריה על תקיפה שיוחסה לישראל ברובע סיידה א-זיינב בדמשק נגד מבנה של המיליציות הפרו-איראניות שמגבירות כאמור את אחיזתן בסוריה. על פי משטרו של בשאר אסד, בתקיפה שיוחסה גם היא לישראל נפצעו שני בני אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה