בארץ

יפעת שאשא ביטון תוקפת: "תפסיקו את ההתעללות בתלמידים"

שרת החינוך לשעבר וחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מתחה ביקורת חריפה על משרד החינוך סביב סוגיית הסכם השכר של המורים בבתי הספר התיכוניים. יפעת שאשא ביטון: "השערורייה שעדיין לא סגרו את עניין הסכם השכר עם המורים בתיכוניים, היא בלתי נתפסת ופוגעת בתלמידים"

מערכת ice |  1
יפעת שאשא ביטון (צילום מסך קשת 12)
חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון פרסמה ציוץ חריף היום (שישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו התייחסה לסוגיית הסכם השכר של המורים בבתי הספר התיכוניים. שר החינוך לשעבר שאשא ביטון מתחה ביקורת על ההתנהלות והמדיניות של המשרד בנוגע לשכר המורים והמורות.
"תפסיקו את ההתעללות בתלמידים. השערורייה שעדיין לא סגרו את עניין הסכם השכר עם המורים בתיכוניים, מה שנדרש כבר מזמן, היא בלתי נתפסת ופוגעת בתלמידים", ציינה שרת החינוך לשעבר יפעת שאשא ביטון ברשת החברתית.
מלבד זאת, הדגישה חה"כ שאשא ביטון כי הנושא היה צריך להגיע לקיצו כבר בתחילת השנה: "חובה היה לוודא שהכל סגור ונעול כבר בתחילת השנה כדי שלא נגיע שוב לשבר הזה ומי ששוב משלמים מחיר אלה התלמידים. מי שאכפת לו מהתלמידים, דואג למורים. כאן כנראה לא אלה ולא אלה מעניינים מישהו. עצוב ומקומם". 
 
כזכור, אתמול (חמישי) דווח כי איגוד מורי ומורות תכנית היל"ה, המאוגד בכוח לעובדים, המלמדים נוער מנותק, הכריזו על השבתת הלימודים למשך 4 שעות. על פי הפרסום, המורים והמנחים מוחים על סירוב משרד החינוך לממש את עדכון השכר שהובטח להם במסגרת המכרז החדש.
איגוד מורי ומנחי היל"ה המאוגד בכוח לעובדים: "מאז 2018 לא עודכן שכרנו. עתה, לאחר שנאבקנו והמשרד מכיר בצורך לשפר השכר, לא ייתכן ששכרנו ימשיך להיות תקוע בשל עיכובים בירוקרטיים. איננו יכולים להמשיך לעבוד בתנאים אלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התעוררת היה לנו קצת שקט ממך.
    מאיר 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת היתה שרת חינוך אלק.
    סגור