בארץ

הסתה לטרור ברחבי הרשת: המשטרה עצרה 140 חשודים

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר נבדקו על ידי המשטרה 888 פרסומים ברחבי האינטרנט, כאשר 423 פרסומים אושרו על ידי הפרקליטות לפתיחה בחקירה. בשטח מחוז ש"י של משטרת ישראל נפתחו מאז פרוץ המלחמה 503 תיקים בגין הסתה לטרור והוגשו כבר 166 כתבי אישום
מערכת ice | 
הפגנת פעילי חמאס (ארכיון) (צילום מוחמד עטייה/פלאש 90)
משטרת ישראל מעדכנת הבוקר (רביעי) כי היא ממשיכה במאבק נחוש ובלתי מתפשר בתופעת ההסתה לטרור ברשת, במסגרת פעילות הצוות המיוחד לטיפול בהסתות לטרור שהוקם לפני כשנה על ידי השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי. 
מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר נבדקו על ידי המשטרה 888 פרסומים ברחבי האינטרנט, כאשר 423 פרסומים אושרו על ידי הפרקליטות לפתיחה בחקירה פלילית, עד כה ומאז ה-7 באוקטובר נעצרו ונחקרו 140 חשודים בהסתה לטרור והוגשו כתבי אישום נגד 136 מהנחקרים. 
בתוך כך, בשטח מחוז ש"י של משטרת ישראל נפתחו מאז פרוץ המלחמה 503 תיקים בגין הסתה לטרור והוגשו כבר 166 כתבי אישום.  את הצוות המיוחד לטיפול בהסתות לטרור מרכזת רח"ט חקירות,  תת ניצב שלומית לנדס ותכליתו שיתוף פעולה בין המשרד לביטחון לאומי, משטרת ישראל, הפרקליטות, השב"כ וצה"ל במטרה להביא לדין כל מי שמנצל את הרשתות החברתיות וכלי התקשורת כדי להסית לטרור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה