בארץ

נחשף: כך בן גביר מחלק רישיונות למקורביו

על פי החשד, חבר הכנסת איתמר בן גביר "חילק" רשיונות נשק למקורביו וביניהם לאביטל ואטורי, אשתו של ח"כ ניסים ואטורי, גואל ועקנין, יועץ פוליטי שעבד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, וניסים לוי, עסקן חרדי מפתח תקווה וכתב באתר בחדרי חרדים

מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
לפי חשיפת "הארץ", נציגי המשרד לביטחון לאומי סיפקו מאות רישיונות בהליך מזורז, זאת למרות החשד שחלק ממקבלי הרישיונות כלל לא עמדו בקריטריונים. בין מקבלי הרישיון, היא אביטל ואטורי, אשתו של ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד.
אדם נוסף המופיע ברשימת אלו שקיבלו רישיון הוא גואל ועקנין, יועץ פוליטי שעבד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. עוד אדם ש"זכה" לרישיון הוא ניסים לוי, עסקן חרדי מפתח תקווה ומקורב למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שמינה אותו ליועצו לענייני חרדים. 
עובדת נוספת שקיבלה הרשאה לתת רישיונות נשק היא מנהלת לשכת בן גביר, נילי קדוש. שסיפקה אישור לאדם שהואשם והודה ב–2019 בעבירות סמים. עוד רישיון שנוי במחלוקת ניתן למוריה ליטווק, מקורבת לחברת הכנסת לימור סון הר־מלך מעוצמה יהודית.
מלשכת בן גביר נמסר בתגובה לדברים נכתב: "הרשימה הקצרה היא חלקיק מתוך כ-90 אלף אישורים מותנים לקבלת נשק שהמשרד לביטחון לאומי חילק מפרוץ הלחימה בהתאם למדיניות השר בן גביר, ולפיה כל אזרח העומד בקריטריונים זכאי לקבל נשק".
מהרשימה ניתן ללמוד כי המדיניות של השר היא לפעול באופן שוויוני ולאפשר לכל האזרחים הזכאים לשאת נשק. השר בן גביר גאה בכל אחד מ-90 אלף האזרחים שכבר זכו לקבל את האישור, ושיהפכו את זירת הפנים של מדינת ישראל למקום בטוח אל מול הטרור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה עובדת המאפיה ההזויה
    רון 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישפח הדם ברחובות אל תגידו לא ידענו!!!!
    סגור