משפט

השוטרים נדהמו: כך בית העסק ה"תמים" הפך לתחנת סמים

במסגרת חקירה שהתנהלה בתקופה האחרונה במחוז ירושלים, גילו השוטרים הפתעה בבית עסק לשטיפת מכוניות שפועל במזרח ירושלים. במהרה הבינו השוטרים כי לבית העסק ה"תמים", יש בעצם שימוש אחר לגמרי
מערכת ice | 
תחנת סמים במכונת שטיפה (צילום דוברות המשטרה)
צו סגירה הוצא אתמול (רביעי) לבית עסק במזרח ירושלים שעל פניו מציג עצמו כעסק לשטיפת מכוניות, אך בעקבות פעולות המשטרה, נחשפה מטרתו האמיתית. לאחר שנחשפה ובנוסף לסגירת העסק, נעצר החשוד בניהול העסק ומעצרו הוארך.
במסגרת החקירה, שנפתחה בעקבות חשד לניהול ״תחנת סמים״ והפצתם במתחם שטיפת רכבים בא-טור שבמזרח ירושלים. במהלך החקירה הסמויה, התברר כי על פי החשד המתחם מהווה מוקד למכירת סמים במסווה של בית עסק לשטיפת רכבים. בנוסף, עלה חשד כי מנהל תחנת הסמים העסיק במקום בגירים וקטינים, תושבי האזור שעבדו במשמרות בחלוקת סמים, במסווה של עובדים בשטיפת רכבים.
במהלך השבועיים האחרונים עצרו הבלשים מספר צרכני סמים שהיוו ״קליינטים״ של תחנת הסמים המוסוות, ושלושה מעובדי המקום, אשר ביניהם שני בגירים וקטין, תושבי המקום. השלושה נעצרו בתחנת הסמים והועברו לחקירה בימ״ר ירושלים, כאשר נגד אחד מהם כבר הוגש כתב אישום בחשד לסחר בסמים. עם המשך פעולות החקירה, זיהו הבלשים כי בעל תחנת הסמים שפעלה במסווה של עסק לשטיפת רכבים החל למכור בעצמו את הסמים

השבוע עצרו בלשי ימ״ר ירושלים את מנהל תחנת הסמים, צעיר בן 21 תושב א-טור, שהוא החשוד המרכזי. במשטרה אומרים כי הוא נעצר בזמן שנהג ברכבו ששימש על פי החשד למשלוחי הסמים, ונתפסו ברשותו אלפי שקלים וחומר החשוד כסם מסוג חשיש. בנוסף, בבדיקה שנערכה לו על ידי ימ״ר את״ן ירושלים התברר כי על פי החשד גם נהג תחת השפעת סמים בעת מעצרו.
מעצרו של החשוד הוארך שלשום בשישה ימים עד לתאריך 4.2.2024. והחקירה נמשכת. זאת כאשר במקביל להמשך ההליך הפלילי, במשטרה אמרו כי החל גם הליך מנהלי לסגירת ״העסק״ ששימש כיסוי לפעילות הפלילית. אתמול (רביעי) חתם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, מתוקף סמכותו עפ״י חוק, על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים. הצו נתלה במקום שנסגר.
 
צילום: דוברות המשטרה
מהמשטרה נמסר: "מבדיקות שערכה המשטרה בשנים האחרונות, עולה כי הסחר בסמים המסוכנים, הוא מהנושאים המטרידים ביותר את התושבים הנורמטיביים במזרח ירושלים. סמים אלו מגיעים גם לצעירים ולבני הנוער, והסחר בסמים מייצר פשיעה נוספת ופגיעה משמעותית באורח החיים של התושבים ובבריאות הציבור. המשטרה תמשיך לפעול בכל הכלים הנדרשים נגד מחוללי הפשיעה בתחום הסמים, בדגש לסוחרים ומפיצי הסמים, עד לחשיפתם, מעצרם, חקירתם והבאתם לדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה