משפט

העבודה הקשה מכולן: "ממשיכים בזיהוי הגופות מבוקר עד ערב"

שר הבריאות ביקר במכון לרפואה משפטית ונועד עם המנהל ד"ר חן קוגל. במפגש נכח מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד. על רקע מצוקת כח האדם בתחום זה, עולים אתגרים ועומס גדול במלאכה המתמשכת. אוריאל בוסו: "עובדים בתנאים לא פשוטים, נדאג לספק מעטפת"
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צה"ל)
שר הבריאות אוריאל בוסו ביקר היום (ראשון) במכון לרפואה משפטית ונפגש עם המנהל ד"ר חן קוגל, חברי ההנהלה ומנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד. השר בוסו ערך את הסיור בעקבות הדיון שהתקיים בוועדת הבריאות בנושא על מנת לעמוד מקרוב על הצרכים של המכון לרפואה משפטית. 
שר הבריאות סייר במעבדות ובחדרי הנתיחה ושוחח עם הרופאים המשפטיים ואנשי הצוות ושמע מהם על האתגרים, העומס והקושי בעבודה בימים אלה ועל מצוקת כח אדם כללית ברפואה המשפטית. שר הבריאות אוריאל בוסו: "במשך שמונה שבועות עובדי המכון לרפואה משפטית עוסקים מבוקר עד ערב ובתנאים לא פשוטים במלאכת זיהוי הגופות ותיעוד התקיפות האכזריות שביצעו מחבלי חמאס בנשים, ילדים וקשישים תמימים".
"אנו מחויבים לפעול לחיזוק המערך החשוב הזה ולוודא שתהיה מעטפת שתדאג להם ביום שאחרי", הוסיף בוסו. השר ציין את העבודה המשותפת והסיוע שנותנים מתנדבי זק"א תל אביב לאורך כל השנה בכלל ובחודש וחצי האחרונים בפרט והודה למנכ"ל הארגון ולראש צוות המכון יעקב שטיינמץ.

(צילום: דוברות זק"א ת"א)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה