משפט

שלושה יואשמו שחטפו עובד מבית החולים לצורך סחיטה באיומים

עובד בבית החולים איכילוב נחטף על ידי שלושה גברים לאור יום מעבודתו, במעשה שמראה על עזות המצח שלהם, לשם סחיטה באיומים. הצהרת תובע הוגשה כנגדם לקראת הגשת כתב אישום
מערכת ice | 
חטיפה לשם סחיטה (צילום דוברות המשטרה)
במשטרת תל אביב התקבל בתאריך 5/11/23 דיווח אודות גבר כבן 37, עובד בבית החולים איכילוב, שנחטף ממקום עבודתו על ידי מספר גברים חשודים. עם קבלת הדיווח החלו חוקרי מחלק תשאול של מרחב ירקון במגוון פעולות חקירה והצליחו לאתר את זהות החשודים. החשודים, תושבי אור יהודה ולוד בני 20 ו-40, נעצרו והועברו לחקירה במשטרה.
במהלך החקירה עלה כי החשודים הגיעו למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, פגשו בקורבן והובילו אותו תוך כדי איומים על חייו לרכבם, שנמצא בחניון בית החולים. לאחר מכן נצפו החשודים עוזבים את החניון עם הקורבן ולקחו אותו לביתו של אחד החשודים באור יהודה.
בהמשך החשודים העבירו את הקורבן לקלנסווה. במהלך החטיפה והחזקתו בכח, המשיכו החשודים לאיים ולתקוף את הקורבן על רקע חוב כספי מהימורים. כעבור מספר שעות החזירו את הקורבן למרכז הארץ ושחררו אותו.
 

מעצרם של שלושת החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והיום (חמישי) הוגשה נגדם הצהרת תובע באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב בחשד לחטיפת אדם וסחיטה באיומים ובכח, לקראת הגשת כתב אישום חמור ובקשה למעצרם  עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה