משפט

המשטרה עצרה תושב רעננה בחשד לאיומים כלפי חברת כנסת

משטרת ישראל עצרה תושב רעננה בחשד שאיים על חברת כנסת על רקע אירועי המלחמה
מערכת ice |  1
מעצר (צילום freepik)
יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות כאשר גם בגזרת הצפון העניינים מתוחים מאוד עם נפילות ויריות בטפטופים מלבנון, כמו גם מספר היתקלויות. מספר החטופים שמוחזקים בידיי חמאס עומד ככל הנראה על כ-150 אזרחים ישראלים וחיילים.
בימים האחרונים שאחרי המחדל הכבד, חברי כנסת ושרים מהקואליציה היו תחת מתקפה גם ברשתות החבריות וגם בבתי החולים בזמן שהגיעו לבקר פצועים, כאשר אזרחים הוציאו את זעמם וטענו כי הם אשמים במצב, וכי במקום לשמור על האחדות והביטחון שלנו, הם עשו בדיוק את ההפך. 
בתוך כך, משטרת ישראל הוציאו הודעה הבוקר בה נכתב על מעצר של אזרח שחשוב באיומים כלפי חברת כנסת. בהודעה הרשמית שהוציאה המשטרה נכתב: "חוקרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה עם קבלת תלונה בגין איומים על חברת כנסת וזאת עם החשד על רקע המלחמה המתנהלת בדרום הארץ".
עוד נמסר ממשטרת ישראל כי "פעולות חקירה מואצות שביצעו חוקרי התחנה הביאו כעבור זמן קצר למעצרו של החשוד - תושב רעננה בשנות ה-40 לחייו. בתום חקירתו החשוד נכלא והיום יתקיים דיון בעניינו בבית המשפט פתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השמאל מרים את ראשו נגד הימין
    אד 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השמאל מנסה לעשות את מה שהוא עשה קודם הם תופסים טרמפ על הדם שנשפך, המטרה שלהם הייתה ונשארה להפיל את ממשלת הימין, הפגנתם עם דגלי פלסטין, אתם מחריבי המדינה, נמאסם
    סגור