משפט

סליק של סמים בין הגרוטאות: המשטרה בתפיסת ענק בירושלים

במסגרת פעילות  של בלשי תחנת שפט בירושלים,  נעצר על ידי השוטרים חשוד בשנות ה-30 לחייו כשברשותו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים שלא לצריכה עצמית וכסף מזומן
מערכת ice | 
הסמים שנתפסו בירושלים (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת פעילות כנגד עבירת סחר בסמים ברחבי העיר ירושלים שערכו אמש (שלישי) בלשי תחנת שפט במחוז ירושלים, נעצר על ידי השוטרים חשוד בשנות ה-30 לחייו תושב מרכז הארץ, כשברשותו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים שלא לצריכה עצמית.
בחיפוש שערכו בלשי תחנת שפט ברכבו וברשותו של החשוד, נתפסו כשהם מוסלקים, חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים כגון: קוקאין, דוסה, קטמין, אקסטזי, ממסי, אמדי ועוד. בנוסף לכך, תפסו הבלשים אצל החשוד כסף מזומן. 
בפעילות חקירתית מהירה, הצליחו בלשי המשטרה להתחקות אחר מחבוא של חומרים חשודים כסמים בין גרוטאות, ותפסו כמות רבה נוספת של חומרים מסוגים שונים החשודים כסמים שלא לצריכה עצמית שעל פי החשד של המשטרה, החשוד הסליק אותם במקום. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה והיום, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. 
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים באמצעות מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות במטרה לאתר, לעצור ולמצות את הדין עם מחוללי הפשיעה, בדגש על מפיצי וסוחרי הסמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה