משפט

מיכאלי נגד המסתננים? "שום סיבה לתת הגנה של פליט"

יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי מתייחסת למהומות בדרום ת"א ולצעדי הענישה שמתכננת הממשלה נגד המפגינים וביד אחת מלטפת את מבקשי המקלט וביד שניה סוטרת ומקצינה עמדות בסוגיה הבוערת
דוד זולדן | 
מרב מיכאלי והמהומות בתל אביב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) מתייחסת להתפרעויות והוונדליזם של מבקשי המקלט מאריתריאה שאירעו בסוף השבוע בדרום תל אביב, ואמרה בריאיון ל-ynet Live כי: "אלה שמגיע להם מעמד, היה אפשר לפזר אותם ברחבי הארץ ולתת להם עבודות. זה אינטרס שלנו". עוד ציינה מיכאלי כי: "יש לנו הצעה מאוד דומה למתווה האו"ם, אבל הימין המופרע והמשיחי ביטל אותו. אדם שלא מגיעה לו הגנה של פליט - אין שום סיבה לתת לו אותה".
מוקדם יותר הפתיע חבר הכנסת שמחה רוטמן במחווה נדירה ליריבו הפוליטי וכלל לא בטוח שבלשכת נתניהו אהבו את זה. רוטמן החמיא לגדעון סער מראשי האופוזיציה בציוץ מחניף בסוגיית המסתננים וציין: "מאוד מקווה שנדע, למרות המחלוקות, לשתף פעולה בנושא הזה". 
אין זה דבר שבשגרה כאשר מי שמכהן יו"ר וועדת חוקה, שמחה רוטמן המוביל את החקיקה המשפטית מציין בפומבי הישג דווקא אחרי סוף שבוע סוער בדרום תל אביב שמביך את הממשלה לאור האלימות החריגה מצד המפגינים.
רוטמן שיתף בחשבון הטוויטר האישי שלו, ציוץ של ח"כ סער בו הוא העלה ריאיון מהעבר שבו הוא מתבטא בסוגיית המסתננים וכתב כי סער היה עקבי וחדור מטרה בנושא הזה לאורך השנים. רוטמן: "יתכן שיכעסו עלי, שיגידו שאני תמים או שאסור לסמוך עליו. יש ביני לבין גדעון סער, מחלוקות רבות, אבל בנושא המסתננים והטיפול בהם, הוא תמיד היה עקבי וחדור מטרה, ופעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל".
רוטמן חתם: "אני מאוד מקווה שנדע, למרות המחלוקות, לשתף פעולה בנושא הזה, שהוא קריטי לעתידה ולקיומה של ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה