משפט

הסוחטים של עמוס לוזון ישלמו? "התפתחויות דרמטיות בחקירה"

שוחררו למעצר בית כל שלושת החשודים בפרשת ניסיון הסחיטה של עמוס לוזון, אך נציג המשטרה אמר בביהמ"ש כי יש התפתחויות בחקירה וככל הנראה יוגש בקרוב כתב אישום
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום אור גפן)
שניים משלושת החשודים בפרשת הדלפת סרטון המין וניסיון הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, שוחרר הבוקר (שישי) למעצר בית על ידי בית משפט השלום בתל אביב. אתמול שוחרר למעצר בית גם החשוד השלישי בן 17, בנו של שופט מחוזי. 
חוקרי המשטרה עימתו השבוע את שני החשודים ששוחרו היום עם הקטין בן 17, החשוד בסחיטה של לוזון עבור סכום של 13,500 שקלים. זאת לאחר שקיבל לידיו את סרטון.

במקביל, באישור היועמ"שית גלי בהרב מיארה, הגיעו החוקרים לביתו של השופט מהמחוזי לאסוף ראיות וממצאים מחדרו של בנו, כולל הטלפון הנייד שלו. לגבי מי שצילם את הסרטון, הודאה הגיעה מפי בנו של בעלי קבוצת הכדורגל לשעבר שמתגורר בכפר שמריהו, בן 28. לטענתו עשה זאת סתם כמעשה שטות ולא תכנן לסחוט אף אחד.
לפי החשד, בן ה-28 שצילם את הסרטון העביר אותו לחברו, בן 19 מכפר שמריהו, בנו של בעל חברה ציבורית במשק. השלישי, בן ה-17 הוא זה ששלח ככל הנראה את הודעת הסחיטה בפועל. על שמם של החשודים ותמונתם הוטל צו איסור פרסום. הם חשודים בעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה