משפט

זעם רב על השר שיצא נגד אימוץ ע"י זוגות חד-מיניים

עמדתו של יעקב מרגי מגיעה בסתירה לטענות של היועצת המשפטית לממשלה בעתירה בנושא, בה אמרה כי לאור המצב הפוליטי, לא ניתן לתקן את החקיקה הקיימת וכי בית המשפט צריך להתערב
מערכת ice |  1
מצעד הגאווה (צילום unsplash)
זעם רב פרץ היום (חמישי) בקרב פוליטיקאים וארגוני הלהט"ב בעקבות אמירותיו של שר הרווחה יעקב מרגי, על כך שהוא מתנגד לאימוץ ע"י זוגות חד-מיניים.
"הרני מתנגד לכל פרשנות שמאפשרת מסירת ילדים לאימוץ לזוגות חד מיניים, וזאת מטעמים של טובת הילד. ילד שנמסר לאימוץ נושא על גבו מורכבויות וקשיים, הן מעצם היותו מאומץ והן נוכח נסיבות חייו או הנסיבות שהביאו לאימוץ", כתב מרגי בתגובתו לעתירה לבג'"צ נגד החוק הקיים בנושא. "במצב דברים זה, העברתו למסגרת משפחתית חד מינית יש בה בכדי להוסיף לחייו מורכבות נוספת".
"זו עמדת שר הרווחה של מדינת ישראל בשנת 2023 לבג״ץ", אמרה בתגובה האגודה למען הלהט"ב בישראל. "עמדה חשוכה, הומופובית ומבישה. אחר כך הם יאמרו לנו שנבחרי הציבור האלו הם מי שיגנו על הזכויות שלנו ואין לנו מה לדאוג. אין דוגמא מובהקת יותר לחשיבותו של ביהמ״ש עצמאי שיגן על זכויות הקהילה הגאה ואין גאווה בלי דמוקרטיה. ניפגש בבג״ץ.
יו"ר השדולה הגאה בכנסת, ח"כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד, צייץ: "לפסול אנשים מלהיות הורים רק בגלל נטיית ליבם, לקבוע שאנחנו לא ראויים לגדל ילדים, שעצם הבית שלנו מזיק להם – זאת עמדה אלימה, משפילה, מבישה. זאת הומופוביה, והיא מגיעה ממסדרונות ממשלת ישראל".
יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אמר: "אמירה חשוכה ומכאיבה של שר הרווחה מרגי. הורות טובה לא קשורה בנטייה מינית. משפחה היא משפחה ואהבה היא אהבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא זעם ולא רב הוא צודק וכל העם השפוי חושב כך (ל"ת)
    יהודי אורגינל 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור