משפט

שר הרווחה נגד אימוץ ע"י זוגות חד-מיניים: "לטובת הילד"

עמדתו של יעקב מרגי מגיעה בסתירה לטענות של היועצת המשפטית לממשלה בעתירה בנושא, בה אמרה כי לאור המצב הפוליטי, לא ניתן לתקן את החקיקה הקיימת וכי בית המשפט צריך להתערב
מערכת ice | 
דגל הגאווה (צילום unsplash)
שר הרווחה יעקב מרגי יצא היום (חמישי) נגד הפסקת האפליה כלפי זוגות חד-מיניים באימוץ ילדים. אמירותיו הגיעו כתגובה לעתירה בבג"צ המבקשת לשנות את החקיקה הקיימת בנושא.
"הרני מתנגד לכל פרשנות שמאפשרת מסירת ילדים לאימוץ לזוגות חד מיניים, וזאת מטעמים של טובת הילד. ילד שנמסר לאימוץ נושא על גבו מורכבויות וקשיים, הן מעצם היותו מאומץ והן נוכח נסיבות חייו או הנסיבות שהביאו לאימוץ", כתב מרגי. "במצב דברים זה, העברתו למסגרת משפחתית חד מינית יש בה בכדי להוסיף לחייו מורכבות נוספת".
מרגי הוסיף כי "קיימת חשיבות רבה להעברת ילד למסגרת משפחתית הדומה ביותר לזו שממנה הגיע, לקטין שנמסר לאימוץ לא ניתנת האפשרות לשמר את זהות הוריו הביולוגים ולכן יש לעשות מאמץ לשמר עד כמה שניתן את אורח החיים והמסגרת המשפחתית שבה נולד. נוכח האמור, איני רואה מקום לפרשנות על החוק הקיים או לתיקון החוק כפי שהוצע".
תגובתו של מרגי סתרה את עמדתה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, בה טענה כי למרות ההתנגדויות המדינה קיבלה את עמדת העותרים לפיה כבר עתה ניתן לתקן אפליה ללא צורך בתיקון חקיקה. בהרב-מיארה הוסיפה כי המצב הפוליטי הקיים אינו נותן אפשרות להגיע לתיקון של החקיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה