משפט

זעזוע בארה"ב: רוצח סדרתי נתפס בזכות שאריות ממשולש פיצה

חשיפתו של רוצח סדרתי לכאורה מעסיקה ומסעירה את ארה"ב. לאחר יותר מעשור בו המשטרה חיפשה את הרוצח שהיה אחראי למותן של לפחות שלוש נשים צעירות באזור לונג איילנד, היא עצרה את רקס יורמן, נשוי ואב לשני ילדים
מערכת ice |  1
רקס יורמן (צילום צילום מסך יוטיוב CBS)
בימים האחרונים העיתונות בארה"ב מתמקדת בעיקר בדבר אחד: מעצרו של הרוצח הסדרתי לכאורה, רקס יורמן. האדריכל מניו־יורק נעצר בזכות דגימות DNA שקישרו אותו לקורבנותיו, ואלו נלקחו משאריות של משולש פיצה שהשליך לפח מחוץ לביתו.
מאז שנודע כי נעצר, התקשורת האמריקנית גועשת ומחפשת כל פיסת מידע חדשה על האיש המסתורי והמעט מפחיד הזה. על פי החשדות, יורמן אחראי למותן של לפחות שלוש נשים, אף שהחשד הוא כי מדובר בהרבה יותר. לפי ynet, המשטרה המקומית שחקרה את מותן של מספר עובדות מין צעירות בסביבת לונג איילנד, חשדה ביורמן כבר לפני כשנה לאחר שהצליחה לקשור את רכבו לזה שעד ראייה זיהה לאחר אחד ממקרי הרצח.
לאחר חקירה מאומצת נמצא שיורמן היה אובססיבי למדי בנוגע לחקירה המדוברת, חיפש מידע שקשור לכך לא פחות מ-200 פעמים ברשת, חיפש תכנים מיניים וסדיסטיים, שכר את שירותיהן של עובדות מין ועוד. עם הזינוק בחיפושים עליו ברשת, החוקרים חשדו כי ייתכן והוא מבין שסוגרים על עקבותיו ולכן בחרו לבצע מעצר בהקדם כדי שלא יברח ויעלם. 
זה הרגע להזכיר כי יורמן נשוי ואב לשני ילדים. על פי החשד הוא אחראי לרצח של "רביעיית גילגו" - ארבע נשים צעירות שהציעו שירותי מין וגופותיהן נמצאו בקרבה מפליאה אחת מהשנייה ובתוך ימים ספורים בשנת 2010. האזור המדובר הוא חוף גילגו ובאותו אזור נמצאו עוד שבע גופות בטווח של שנה, חמש מהן של נשים, אחת של גבר אסייתי ואחת של תינוקת.
לצערנו זה לא נגמר כאן. החקירה המאומצת של המשטרה חשפה כי לאחר אחד ממקרי הרצח יורמן עשה שימוש בטלפונים ניידים חד פעמיים כדי להתקשר למשפחת אחת הקורבנות במטרה להטריד אותה. ואכן, מגוון ראיות שקשורות בטלפונים כאלו ושערות שלו ושל אשתו שנמצאו על אחת הגופות ועוד, נקשרו לרוצח הסדרתי לכאורה. לאחר מעצרו הוא שמר על זכות השתיקה למעט פעם אחת בה תועד בוכה וטוען שהוא לא אחראי לרציחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור