משפט

גנב רכוש בשווי אלפי שקלים וניסה להתחזות: נעצר הפורץ בצפון

בתאריך 20.06.23 זוהה החשוד בעודו רוכב על אופניים בסמוך לצומת הגומא ונעצר לאחר שניסה להתחזות לאדם אחר. מחומר החקירה עלה כי החשוד היה מעורב באירועים נוספים של התפרצויות וגניבות, ביניהם אירוע התפרצות לחנות בחצור הגלילית בה נגרם נזק רב ונגנב רכוש וכסף
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
שוטרי מחוז צפון עצרו תושב קאבטיה לאחר שפרץ למספר מבנים וגנב רכוש בשווי אלפי שקלים, כתב אישום הוגש כנגדו. בתאריך 17.06.23, התקבל דיווח במשטרת מחוז צפון - מרחב כנרת אודות הפריצה לרכב בעיר קריית שמונה וכן למועדון הנוער שבקיבוץ נאות מרדכי.  
בתוך כך, לאחר מספר ימים, בתאריך 20.06.23 זוהה החשוד בעודו רוכב על אופניים בסמוך לצומת הגומא ונעצר לאחר שניסה להתחזות לאדם אחר. מחומר החקירה עלה כי החשוד היה מעורב באירועים נוספים של התפרצויות וגניבות, ביניהם אירוע התפרצות לחנות בחצור הגלילית בה נגרם נזק רב ונגנב רכוש וכסף. מעצרו של החשוד (בן 29, מהיישוב קאבטיה) הוארך מעת לעת ובתאריך 06.07.23 הוגש כנגדו באמצעות שלוחת התביעות הצפונית כתב אישום וכמו כן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.   כך נראית אחת הפריצות של העצור, כמו שתועדה במצלמות האבטחה: 
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה