משפט

גל פריצות בירושלים: כך נראה ניסיון גניבה של 15 אלף שקל

משטרת ישראל מדווחת כי היא פועלת נחרצות נגד מספר פורצים שנתפסו באזור ירושלים לאחרונה. דוברות המשטרה חושפת כי עצרה במהלך הסופ"ש חשוד שפרץ לביתה של אישה, ועל הגשת כתב אישום נגד פורץ שגנב 15 אלף שקל מבית עסק בבית שמש
מערכת ice | 
פריצה לבית (צילום יחצ)
משטרת ישראל מדווחת היום כי לאחרונה היא מתמודדת עם גל פריצות בעיקר באזור ירושלים. לפי דוברות המשטרה, בסופ"ש החולף נעצר חשוד בשנות ה-50 לחייו, תושב עין נקובא, בחשד שפרץ לבית בדרום ירושלים. האירוע דווח תחילה על ידי אישה שהגיעה לביתה וחשדה שיש בפנים פורצים. השוטרים שהגיעו למקום פתחו במרדף רגלי קצר לאחר שהפורץ ניסה לברוח לחורשה סמוכה.
במהלך המרדף הבחינו השוטרים כי בידי הפורץ סכין, ומחשש לחייהם ירו מנשק חם באוויר. הפורץ נעצר ונמצאו באחזקתו כלי פריצה וכובע גרב. מעצרו של החשוד הוארך עד ה-20.6.
במקרה אחר חוקרי תחנת בית שמש השלימו חקירה בעניינו של נאשם בן 25 מהעיר שפרץ לבית עסק וגנב כ-15 אלף שקל. לאחרונה החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, אחרי מספר הארכות מעצר, אך אחרי שחרורו נתפס מפר את התנאים של המעצר ונעצר שוב. לאחר חקירה מאומצת נגדו הוגש בסוף השבוע כתב אישום.
לא מדובר בנושא היחיד עימו משטרת ישראל בירושלים הייתה צריכה להתמודד בימים האחרונים. ביום חמישי האחרון דווח כי פרצה שריפה בשטח פתוח בעין לבן בירושלים, שגרמה לפינוי של גן החיות התנ"כי והאקווריום ממבקרים, כולל פינוי חלק מהחיות עצמן למקום בטוח. השריפה סיכנה גם את שכונת משואה הסמוכה. רק לאחר שעות של מאמצים הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על האש. המשטרה חושדת כי מדובר בהצתה, אך הנושא טרם אושר רשמית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה