משפט

עמית בכר זוכה לתמיכה מפתיעה מפרקליטו לשעבר של נתניהו

עו"ד נבות תל צור, שייצג בעברו את ראש הממשלה, הביע תמיכה פומבית בעו"ד בכר בבחירות לראש לשכת עורכי הדין: "מי שבית המשפט העליון חשוב לו ושרוצה להגן ולשמור על הוועדה למינוי שופטים - חייב להצביע לעמית בכר"
מערכת ice | 
עמית בכר (צילום סיון פרג')
הבחירות לראשות לשכת עורכי דין זוכות השנה לתשומת לב מיוחדת ומשמעותיות יותר מהרגיל. העזיבה הסוערת של אבי חימי את תפקיד היו"ר, שהובילה לבחירות, ההתמודדות של יו"ר  לשעבר, אפי נוה, שמרימה הרבה גבות, לאור ההסתבכויות שלו בשנים האחרונות וגם הגוון הפוליטי שנכנס לתמונה, כמו מכמעט לכל תחום בחיים שלנו בתקופה הזו, כאשר נוה הוא הפייבוריט של תומכי הרפורמה ועו"ד עמית בכר הוא זה של מתנגדיה.
אתמול (רביעי), בכר קיבל תמיכה מפתיעה, ממי ששימש בעבר כפרקליטו של ראש הממשלה נתניהו - עו"ד נבות תל צור, אשר הצטלם לצד עו"ד בכר והביע תמיכה פומבית בו. 
כך הוא אמר: "מה שקורה בשעות האלה בכנסת והפיצוץ של ההצבעה על נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים, מוכיח לכולנו שיום שלישי הבא, בבחירות ללשכה הוא יום גורלי וכל מי שבית המשפט העליון חשוב לו ושרוצה להגן ולשמור על הוועדה למינוי שופטים - חייב להצביע לעמית בכר, שאמר במפורש שילחם על שמירת בית המשפט ועל כבוד המקצוע, זה מה שצריך לעשות".
 
עו"ד בכר הוסיף מצידו: "תודה נבות וזה הולך ביחד: כבוד המקצוע, כבוד עורכי לשכת עורכי הדין והדמוקרטיה הישראלית. זה תמיד הולך ביחד וביום שלישי כולם יוצאים להצביע. חייבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה