משפט

מיליונר הקריפטו בהלם: מי השאיר ראש של סוס מחוץ לביתו בת"א?

תקרית מזעזעת התרחשה אמש (רביעי) בבניין ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, זאת לאחר שנמצא ראש כרות של סוס וכתובות נאצה בערבית מחוץ לביתו של יזם קריפטו, שהונו מוערך במיליוני שקלים
מערכת ice |  4
פריצות קריפטו (צילום shutterstock)
תקרית מזעזעת התרחשה אמש (רביעי) בבניין ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, זאת לאחר שנמצא ראש כרות של סוס וכתובות נאצה בערבית מחוץ לביתו של יזם קריפטו, שהונו מוערך במיליוני שקלים.
שכנים שנחשפו למראות הקשים הזעיקו מיד את המשטרה למקום, וזו פתחה בחקירת האירוע. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון. אותו יזם הוא כלל לא ישראלי, ועדיין כאמור לא ברור מה מעורבתו ומי הם החשודים אשר מאיימים עליו, אך על פי דיווח ב-N12, זו ממש לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. לפני מספר חודשים, אלמונים הגיעו לדירתו, פרצו אותה ואיימו עליו עם אקדחים שלופים.
אחרי שאיימו עליו עם אקדחים, הם היכו אותו בברוטליות, ואילצו אותו להעביר לארנקי הקריפטו שברשותם את כל ההון הקריפטוגרפי שלו. למרות זאת, בפלטרפורמה הבינו כי מדובר במקרה חשוד, שכן כל ההון שלו שמוערך במיליוני שקלים עבר במכה אחת, וביטלו את הפעולה. 
מהמשטרה נמסר: "במשטרת  ישראל התקבל היום דיווח על ראש של חיה שנמצא ליד דלת דירה עליה רוסס כיתוב נאצה,  בבניין ברחוב ז'בוטינסקי בתל-אביב. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ישראל חלשה מזמינה פשע
    בלש 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לחיסול ממוקד בפשע!
    סגור
  • 3.
    מה אתם משנים את העובדות
    שכנה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היזים ישראלי בריבוע
    סגור
  • 2.
    מחשהו מנסה לחקות את הסנדק (ל"ת)
    שייקה 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ערבי? (ל"ת)
    . 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור