משפט

אמיר חצרוני בתביעה חדשה: הרשלנות הרפואית שהביאה למות אביו

פרופסור אמיר חצרוני הגיש לאחרונה תביעה נגד בית החולים איכילוב ועיריית תל אביב, זאת בטענה לרשלנות רפואית בטיפול של אביו, דוד חצרוני ז"ל, שלטענתו הביאה למותו
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
פרופסור אמיר חצרוני הגיש לאחרונה תביעה נגד בית החולים איכילוב ועיריית תל אביב, זאת בטענה לרשלנות רפואית בטיפול של אביו, דוד חצרוני ז"ל, זאת בטענה לרשלנות רפואית חמורה שהביאה למותו. כך נחשף ב"מאקו".
הכל התחיל ב-2017, אז אביו של חצרוני צעד ברחובות תל אביב ונפל בגרם מדרגות. הוא נפצע בידו השמאלי ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב. חצרוני הגיש תביעה נגד עיריית תל אביב בטענה ש המדרגות אינן תקניות ומהוות מפגע מסוכן. נוסף על כך, הוא הגיש תביעה נגד בית החולים איכילוב, זאת בטענה שעל אף שנמצא בגופו של האב חיידק עמיד, הוא לא קיבל טיפול מתאים. 
חצרוני טוען כי לאחר התאונה, אביו פונה לבית החולים,  אושפז להשגחה במחלקת כירורגיה פלסטית, וסבל מזיהום אחרי שנשא חיידק עמיד, והוחלט להעביר אותו להמשך אשפוז בבידוד. לטענתו של התובע, לא ננקטו צעדים כלשהם לטיפול בו ולא שונה הטיפול האנטיביוטי שקיבל. כשבוע לאחר מכן הוא שוחרר, על אף שלא החלים. מספר ימים לאחר מכן סבל המנוח מהקאות כשחש ברע ופונה שוב לבית החולים, שם אושפז עם הידרדרות במצבו הכללי, בלבול, הקאות וקשיי נשימה. מצבו התדרדר, וכשלושה שבועות מאוחר יותר הוא נפטר.
מעיריית תל אביב נמסר בתגובה ל"מאקו": "כתב הגנה מטעם העירייה הוגש לבית המשפט במועד. העירייה תנהל את הגנתה בבית המשפט כמקובל וכנדרש". מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה ל"מאקו": "בית החולים קיבל את כתב התביעה ויגיב כמקובל בבית המשפט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עזוב ליוון
    יהודי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סתם ידו השמאלנית נשברה ,מאחל לך להצטרף אליו
    סגור
  • 1.
    חצרוני יקר אתה צדוק מאה אחוז יש ים של פשלות רפאיות לצער (ל"ת)
    סלעית 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • חצרוני זבלוני (ל"ת)
    יהודי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור