משפט

אלי ציפורי הפסיד שוב: יפצה ב-135 אלף שקל

תביעת לשון הרע ההדדית בין העיתונאי אלי ציפורי והעיתונאי אבישי גרינצייג הגיעה לסופה. שופט בית המשפט השלום בהרצליה, דוד יצחק, פסק כי ציפורי יפצה את גרינצייג ב-135 אלף שקל פלוס הוצאות שכר טרחה ובמחצית מסכום האגרה
מערכת ice |  1
אלי ציפורי ואבישי גרינצייג (צילום ערוץ 20 פייסבוק)
העיתונאי אלי ציפורי הפסיד בתביעת לשון הרע לעיתונאי אבישי גרינצייג בשל השמעת גידופים חוזרים ונשנים. בפסק הדין נקבע כי ציפורי ישלם לגרינצייג 200 אלף שקל במצטבר.
גרינצייג תבע את ציפורי בעקבות טענה כי האחרון יצא ב"מסע פרסום מבזה, משפיל ושיקרי כנגדו, במטרה לבזותו, להעליבו ולפגוע בשמו הטוב ובמשלוח ידו. לטענתו, ציפורי עשה כן לאורך כ-4 חודשים ובהיקף העולה על 200 פרסומים שונים", לפי כתב התביעה. בתמורה דרש גרינצייג תבע מיליון שקל.

מנגד, ציפורי הגיש תביעה נגדית בו טען כי "גרינצייג הוציא דיבתו רעה שעה שבמספר פרסומים מצדו ביקש לייחס לו מחלה נפשית, הכול במטרה להשימו ללעג, לבוז ולהשפילו" ותבע 200,000 שקל.
בפסק הדין שופט בית משפט השלום בהרצליה, דוד יצחק, דחה את תביעתו שכנגד של ציפורי ופסק כי תביעתו של גרינצייג תתקבל בחלקה. "מצאתי לקבל את התביעה בחלקה. כמו כן, מצאתי לדחות את התביעה שכנגד. ציפורי ישלם לתובע סך של 135,000 שקל. הסכום יישא ריבית והצמדה כדין ממועד הגשת התביעה ועד התשלום בפועל".
כמו כן, קבע השופט יצחק כי "יש לתת את הדעת למשאבים שהוקדשו לבירור התביעה ולעובדה כי התביעה שכנגד נדחתה. בהתחשב בכל אלו, ציפורי יישא בשכר טרחת באי כוחו של גרינצייג בסך 35,000 שקל וכן במחצית מסכום האגרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שופט שמאלן שלא אוהב את פעילות צפורי
    בושה של שופט 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לאלי ציפורי הרבה נוטרי טינה מהשמאל על שהוא חושף את ערוותה של הפרקליטות והפרת החוק על-ידה בכל מה שקשור לתיקי נתניהו. לא פלא שהשופט מתנקם בו ובמיוחד על רקע תמיכתו הצודקת ברפורמה המשפטית. בושה בושה בושה
    סגור