משפט

מחריד: אחים מירושלים אנסו את אחותם בת ה-14 במשך שנים

מזעזע: משטרת ישראל עצרה שני חשודים באונס ועבירות מין שביצעו באחותם בת ה-14 בשכונה בצפון ירושלים, כאשר השניים חשודים בעבירות מין נוספות בקטינים במשפחה
מערכת ice |  1
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מזעזע: משטרת ישראל הודיעה הבוקר (שני) כי היא עצרה שני חשודים באונס ועבירות מין שביצעו באחותם בת ה-14 בשכונה בצפון ירושלים.
חקירת המקרה המתנהלת בתחנת שפט של מחוז ירושלים, החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני מספר ימים. על פי החשד שעלה אצל המשטרה בעקבות קבלת הדיווח על אונס הקטינה על ידי אחיה, שני אחיה של הקטינה (קטין ובגיר תושבי ירושלים), ביצעו בה עבירות מין בביתם במקרים רבים במהלך השנים. בנוסף, עולה החשד כי החשודים אף ביצעו עבירות מין בקטינים נוספים במשפחה. 
החשודים נעצרו בימים האחרונים על ידי שוטרי תחנת שפט בעיר ירושלים והועברו לחקירה במשטרה, כאשר היום שני האחים החשודים באונס אחותם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לטובת המשך החקירה בעניינם, כאשר החקירה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר בעקבות האירוע המחריד: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות חשד לעבירות מין, ובפרט אלו המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע, הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני מין באשר הם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סדום ועמורה. היכן ההורים? (ל"ת)
    רינה 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור