משפט

מזעזע: שלושה נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים באילת

משטרת ישראל עצרה שלושה חשודים תושבי הצפון (ביניהם קטין) בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים בעיר אילת, זאת לאחר ששני קטינים הגישו נגדם תלונה למשטרה
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי היא עצרה שלושה חשודים תושבי הצפון (ביניהם קטין) בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים בעיר אילת, זאת לאחר ששני קטינים הגישו נגדם תלונה למשטרה. 
התלונה הוגשה לפני שלושה ימים (ב־24 לאפריל) על ידי שני קטינים שנפגעו מינית על ידי החשודים בעיר. משטרת מרחב אילת פתחה בחקירה. ביצוע מגוון פעולות חקירה הוביל למעצרם של החשודים עוד באותו היום.
במסגרת החקירה, הובאו היום שלושת החשודים פעם נוספת לבית משפט השלום באילת שהאריך את מעצרם עד ל־1 במאי. ממשטרת ישראל נמסר בעקבות החשד לאירוע המזעזע באילת כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בעבירות מין המבוצעות כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני מין".
כזכור, רק לפני יומיים  משטרת ישראל עצרה שני חשודים מהמרכז, בחשד שביצעו עבירות מין במסגרת המשפחתית בילדות בנות 3-5, בתיעודן והפצתן ברשת. ראשית נעצר רק חשוד אחד, בן 32, ומעצרו הוארך עד יום חמישי הקרוב. לאחר החקירה שלו התגלה כי ישנו מעורב נוסף וכך נעצר חשוד בן 42 שגם היה לכאורה מעורב באותן עבירות ואף בביצוען בילדות נוספות מחוץ למסגרת המשפחתית. מעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה