משפט

זוועה בירושלים: נעצר בן 14 שתקף מינית ילד בן 11

נער בן 14 בלבד ממזרח ירושלים נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין בילד בן 11, גם הוא ממזרח העיר. בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
כתב אישום מחריד על תקיפה מינית של ילד במזרח ירושלים: נער בן 14 ממזרח העיר נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין בבן 11. אתמול, עם סיום החקירה, המשטרה הגישה לבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע נגדו ומתכוונת להגיש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות. מעצרו הוארך.
החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל לפני מספר ימים, לפיו על פי החשד, הנער תושב מזרח ירושלים, ביצע עבירת מין בקורבן (11) במזרח ירושלים במספר הזדמנויות. 
שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, איתרו את החשוד והוא נעצר והועבר לחקירה. מעצרו הוארך בדיון בבית המשפט עד היום (ראשון). משטרת ישראל פרסמה בתגובה כי תמשיך לפעול  לאיתור עברייני מין בדגש לביצוע עבירות מין כלפי קטינים וחסרי ישע, ותפעל לביצוע כל הפעולות הנדרשות להגן עליהם, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי יוסף אוחיון, שניהל את עמותת "אריות יהודה" שעודדה גיוס לצה"ל בקרב בני נוער, הודה בביצוע עבירות מין ב-5 מחניכותיו הקטינות וירצה עונש מאסר של 5 שנים בלבד. אוחיון הורשע במעשים במסגרת עסקת טיעון.
שורה של תלונות הוגשו נגד אוחיון בן ה-45, לפיהן קיים יחסי מין עם קטינות שהיו חניכות שלו, בעת שהן היו בנות 14 עד 16 בלבד. כתב אישום הוגש נגדו ובחודש פברואר האחרון נגזרו עליו 5 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה