משפט

אחרי 15 שנים: מלכה לייפר הורשעה באונס תלמידותיה

בית המשפט הרשיע את לייפר בביצוע עבירות מין, בהן אונס של שתי אחיות שלמדו במוסד אותו ניהלה במלבורן, וזיכה אותה מהאישומים הנוגעים לאחות השלישית
מערכת ice |  1
מלכה לייפר
אחרי יותר מעשור של הליכים משפטיים נגדה, מנהלת בית הספר לשעבר במלבורן, מלכה לייפר, הורשעה היום (שני) בהתעללות מינית של תלמידותיה. 
המתלוננות בתיק הן שלוש אחיות שטענו כי לייפר התעללה בהן מינית בשנים 2003-2007 כשהיו נערות. האחיות טענו כי העבירות התרחשו בשטח בית הספר, במשרדי צוות נעולים במהלך טיולי בית ספר ובביתה של לייפר.
בשנת 2008, זמן קצר לפני שהוגש כתב אישום נגדה, ברחה לייפר לישראל והוסגרה חזרה לאוסטרליה רק ב-2021. 27 אישומים שונים הובאו לחבר המושבעים הכוללים בהם תקיפה מינית ואונס. לייפר הורשעה ב-18 מהם. בית המשפט הרשיע את לייפר בביצוע עבירות מין ובהן אונס של שתי אחיות שלמדו במוסד אותו ניהלה במלבורן, אך זיכה אותה מהאישומים הנוגעים לאחות השלישית.
מארגון מגן שליווה את הנפגעות נמסר: "סוף-סוף לאחר שנים של עינוי דין, עשה בית המשפט באוסטרליה צדק והרשיע את מלכה לייפר. זהו יום בשורה לכלל נפגעות ונפגעי עבירות המין שרואים שגם אם ההליכים נמשכים וגם אם הפוגעים מנסים להתחמק מלתת את הדין, בסופו של דבר הם משלמים על מעשיהם. אנו גאים בנפגעות שמצאו כוחות לנהל מאבק ארוך גם כשהוא היה נראה חסר סיכוי, והוכיחו לכולם שהצדק יכול להיעשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    13 שנים לקח להסגיר אותה ושנתיים לקח להרשיע אותה
    ליאור 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הזמן עם התרבוש האדום על הראש
    סגור