משפט

נוכל הקריפטו מואשם במתן שוחד לבכירים סינים

על פי כתב האישום, סם בנקמן-פריד שלח שוחד של כ-40 מיליון דולר לפקידי ממשל סינים לשחרר כמיליארד דולר בקריפטו של אלמדה ריסרץ', המזוהה עם FTX ,שהוקפאו על ידי הרשויות בסין
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
סם בנקמן-פריד, מייסד בורסת הקריפטו הכושלת FTX, מואשם בארה"ב במתן שוחד לפקידי ממשל סינים. 
על פי כתב האישום, בנקמן-פריד הציע שוחד של לפחות 40 מיליון דולר לפקידי ממשל סיניים על מנת שישחררו נכסים קפואים הקשורים לעסקי מטבעות הקריפטו שלו. 
כזכור, לאחר ש-FTX קרסה בנובמבר האחרון, ברח בנקמן-פריד לאיי הבהמה, שם נעצר בדצמבר. הוא הוסגר זמן קצר לאחר מכן חזרה לארה"ב ובינתיים נמצא תחת מעצר בית בבית הוריו בקליפורניה אחרי ששילם ערבות של 250 מיליון דולר. הרשויות בארה"ב הגישו נגדו כתב אישום, בין השאר בטענה כי הונה את המשקיעים במיליארדי דולרים לפני ש-FTX קרסה. 
על פי כתב האישום המעודכן, רשויות האכיפה הסיניות הקפיאו בתחילת 2021 חשבונות מסחר קריפטו של אלמדה ריסרץ' (Alameda Research), המזוהה עם FTX ,בשתי בורסות מטבעות הקריפטו הגדולות בסין בסכום שווה ערך לכמיליארד דולר בקריפטו. 
תחילה, ניסה בנקמן-פריד לשחרר את החשבונות דרך עורכי דין, אך שזה לא הצליח, אישר לתת שוחד של כ-40 מיליון דולר. תשלום השוחד הועבר בנובמבר 2021 מחשבון הסחר הראשי של אלמדה לארנק מטבעות קריפטו פרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה