משפט

הליכוד הגיש תלונה נגד גיורא חמיצר: "קרא לרצח נתניהו"

מוקף במפגינים על כביש איילון ביום ראשון, חמיצר אמר לכתב N12 יואב חמו: "הסוף שלו יהיה סוף כמו כל דיקטטור בהיסטוריה שלנו. תסתכל בוויקיפדיה, תראו איך גומרים דיקטטורים, ככה יגמור ביבי"
מערכת ice |  1
גיורא חמיצר בהפגנה בראשון (צילום צילום מסך)
מפלגת הליכוד הודיעה היום (שלישי) כי היא הגישה תלונה במשטרה נגד היוצא גיורא חמיצר בעקבות אמירותיו בהפגנה בתל אביב בתחילת השבוע שפרצה אחרי פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט.
המפלגה האשימה את הבמאי "בהסתה חמורה לאלימות ורצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו". 
מוקף במפגינים על כביש איילון ביום ראשון, חמיצר אמר לכתב N12 יואב חמו: "הסוף שלו יהיה סוף כמו כל דיקטטור בהיסטוריה שלנו". ששאל אותו חמו למה הוא מתכוון, אמר חמיצר: "תסתכל בוויקיפדיה, תראו איך גומרים דיקטטורים, ככה יגמור ביבי".  
 
בנוסף, הגישה הליכוד תלונה נגד מפגינים שלטענתם שרפו תמונות של נתניהו בהפגנה. 
"אנו מצפים מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול מייד ובכל העוצמה נגד גילויי ההסתה והאלימות כלפי ראש הממשלה ונבחרי ציבור", אמרה הליכוד. 
הההפגנה בתל אביב הייתה חלק מגל חסר תקדים של הפגנות ספונטניות בכל רחבי הארץ ביום ראשון בערב בעקבות הודעת נתניהו על פיטורי גלנט לאחר שהאחרון קרא במוצאי שבת לעצור את החקיקה נגד הרפורמה המשפטית ובשיאה של תקופה ביטחונית רגישה. יום שני ראה המשך של ההפגנות בכל הארץ ושביתה כללית במשק. לבסוף, הכריז נתניהו על "עצירה זמנית" של חקיקת הרפורמה המשפטית על מנת להתחיל הידברות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להעמיד לדין
    סימה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורלל
    סגור