משפט

תיעוד דרמטי ממצלמות אבטחה: הורחק ממועדון - וחזר עם רובה

בן 33 מחולון התפרע במועדון בתל אביב בהיותו שיכור. הוא הורחק על ידי המאבטחים, ואז הלך לרכבו, חזר עם תת מקלע וניסה לירות במאבטחים. למרבה המזל הוא כשל בהפעלת הנשק
מערכת ice | 
נשק (צילום דוברות המשטרה)
כתב אישום חמור צפוי להיות מוגש נגד תושב חולון, בן 33, שהורחק ממועדון ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב, וחזר כעבור זמן קצר למקום ובידו רובה במטרה לירות במאבטחים.
המקרה החריג שיכול היה להסתיים באסון ארע לפני כשבועיים, בלילה שבין שישי לשבת (17-18 למרץ). מבלה במועדון שהתפרע בעת שהיה בגילופין, הוצא מהמועדון והורחק על ידי המאבטחים.

המבלה הזועם, על פי החשד, ניגש לרכבו שחנה בסמוך והוציא ממנו תת מקלע מאולתר מסוג 'קרלו'. אז חזר למועדון עם הנשק - וניסה לירות לעבר המאבטחים. למרבה המזל, האיש לא הצליח לתפעל את כלי הנשק וברח ברגל לרחוב קיבוץ גלויות. לאחר מרדף הוא נתפס על ידי שוטרי סיור של תחנת יפו שהוזעקו למקום.
מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בתל אביב, ובסיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע. מהמשטרה נמסר: "התקבל מידע על חשוד אשר מאיים בנשק על מאבטחים בפתחו של מועדון ביפו. שוטרי סיור של תחנת יפו מרחב איילון הגיעו במהירות למקום ולאחר מרדף נתפס החשוד בעודו נושא רובה מאולתר מסוג קרלו. בסיום החקירה הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה