משפט

שישה נעצרו בחשד למעורבות בהתפרעויות בחווארה

על פי החשד, השישה, ביניהם שני קטינים, היו מעורבים בהצתת כלי רכב ומבנים, תקיפת פלסטינים וגרימת נזק לרכוש ביישוב מדרום לשכם
מערכת ice | 
הצתות בחווארה (צילום טוויטר)
משטרת ישראל דיווחה היום (רביעי) כי במסגרת חקירה שמתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י בשיתוף השב"כ, שישה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בהתפרעויות שאירעו בתחילת השבוע בחווארה.
על פי החשד, השישה, ביניהם שני קטינים, היו מעורבים בהצתת כלי רכב ומבנים, תקיפת פלסטינים וגרימת נזק לרכוש ביישוב. לפי שעה, לפחות עצור אחד שוחרר לביתו ומהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. 
מעצר החשודים מגיע כשלושה ימים לאחר ההתפרעויות שביצעו מתנחלים בכפר מדרום לשכם. המהומות פרצו שעות לאחר פיגוע הירי שבו נרצחו שני האחים הלל ויגל יניב. במהלך ההתפרעויות, שהמשיכו כ-3 שעות עד שכוחות צה"ל ומג"ב הצליחו להביא לרגיעה במרחב, כ-30 בתים וחנויות וכ-25 מכוניות הועלו באש, בנוסף לניפוץ של חלונות ראווה בבתי עסק ברחוב הראשי.
על פי הדיווחים, במהלך ההתפרעויות 3 מתנחלים נפצעו קל מאבנים שהושלכו לעברם. במקביל, משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על הרוג כתוצאה מאש חיה לעברו. כמו כן, 9 משפחות פלסטיניות חולצו מבתים בוערים על ידי כוחות הביטחון.
הפיגוע האכזרי וההתפרעויות שהגיעו אחריו גררו תגובות בישראל וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה