משפט

לנדוור מחרימה לקוחות? "לא מפרנסים אנשים רעים"

לאחר שמפגינה טענה כי הסניף הסמוך לכיכר הבימה סירב לשרת לקוחות, הרשת הגיבה לפוסט וכתבה: "רשת לנדוור לא תאפשר אפליה בין כתליה ודרשה מהזכיין של הבימה לפתוח בבירור משמעתי מול העובד המדובר".
מערכת ice | 
כריך טבעוני לנדוור (צילום נועם פירסמן)
ההפגנות נגד הממשלה משפיעה גם על הקפה של הבוקר? על פי העדויות של משתתפים בהפגנה בכיכר הבימה אמש (שבת) הסניף קפה לנדוור שבכיכר סירב לכאורה לשרת אותם ולמכור להם מוצרים.
מפגינה בשם תמי סיפרה: "אחרי הפגנת המחאה התישבנו לאכול בקפה לדוור בכיכר הבימה, אחרי שהזמנו נכנסתי פנימה לשרותים, מנהל המשמרת אמר שהם לא נותנים לנו שרות כי כאן זה רק ביבי... קמנו והלכנו, אחרי כמה רגעים ח"כ גלעד קריב הגיע ואחרי ששמע קם והלך". והיא מסכמת: "לא מפרנסים אנשים רעים שחושבים שאפליה זה בסדר".

הרשת הגיבה לפוסט וכתבה: "רשת לנדוור לא תאפשר אפליה בין כתליה ודרשה מהזכיין של הבימה לפתוח בבירור משמעתי מול העובד המדובר".
לפני הבחירות היה סיפור גדול לא פחות של תזוזת רשת לכיוון פוליטי כמו הזכיין בישראל של זארה שאירח בביתו חוג בית עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שרץ לכנסת עם הציונות הדתית, החלה קריאה בציבור הערבי להחרים את רשת האופנה.
בחברה הערבית כועסים על ג'ואי שוובל, שהוא גם בעלי חברת גוטקס שמחזיקה במותג זארה ומבטיחים: "לא נתקרב לסניפים". גם עיתונאים השתתפו בהצהרות הללו, כולל מהמגזר היהודי, כמו אילן לוקץ' מחדשות 12 שכתב: "ז*ן תראו ממני שקל בחיים".
 
כמו כן, במקביל, גולשים רבים תיעדו עצמם כשהם שורפים את הבגדים של החברה. אחד מהם כתב בנוסף: "אני לא צריך להסביר לכם על הגזענות שלו שרואים כמעט כל יום, לכן אני תומך בהחרמת זארה". גולש אחר כתב: "זארה , בי ולא להתראות". 
 
רשתות חברתיות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה