משפט

רצח את בנו בן השנתיים - וקבר אותו בשקית ניילון בפארק

אב לבן שנתיים מקונטיקט מואשם ברצח בנו והטמנת גופתו בשקית ניילון בפארק מקומי. לצד זאת נחשד באיום על אם בנו עם אקדח ובכך שמנע ממנה לדווח על הרצח למשטרה
מערכת ice |  4
התעללות - אילוסטרציה (צילום unsplash)
גבר בן 26 מקונטיקט ארה"ב מואשם השבוע ברצח בנו בן השנתיים והטמנתו בפארק באזור מגוריו בתוך שקית ניילון. לגבר עבר פלילי במסגרתו התעלל באותו הילד בגיל 8 חודשים. על פי חשד נוסף, הגבר איים על אם הילד עם אקדח ומנע ממנה לדווח למשטרה על הרצח. 
גופתו של הילד, ליאם ריוורה, נמצאה השבוע ביום שני בפארק מקומי וזאת לאחר שאמו הצליחה לברוח מאביו ולדווח על הרצח למשטרה. כיממה לאחר מכן כוחות המשטרה הצליחו לעצור את האב, אדגר גומז, בחשד לרצח בנו ובהפרת תנאי מאסרו וזאת לאחר שכבר נעצר ונשפט בעבר על התעללות בילד. על פי גזר הדין הקודם אסור היה לגומז להתקרב לבנו, אך בשבועות האחרונים הוא התגורר עם אם בנו. 
לאחר מציאת הגופה ניתן היה לקבוע שהילד נרצח ולא מת בנסיבות טבעיות וזאת בעקבות הפציעות הקשות בראשו. הערבות על האב נקבעה בסך שלושה מיליון דולר.
בעת זו לא ברור בדיוק איזו פעולה של האב הביאה למות הילד ומתי בדיוק הוא נרצח. על פי עדות האם הילד מת לאחר שגומז נכנס לחדרו וכאמור הוא לא נתן לה לדווח על המקרה ואיים עליה באקדח. לאחר מכן הוא הכניס את הילד לשקית ניילון ולקח אותה עמו לפארק בו טמן את גופת בנו. לאחר שהצליחה להימלט ממנו היא דיווחה עליו למשטרה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    חים 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לו עונש מוות בלי לחשוב פעמיים עם אני יראה איך משחררים כזה דבר געול נפש??
    סגור
  • 2.
    אמאלה ואבאלה לרצוח אותו חזרה
    מפחיד 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש ארור ואשתו הפחדנית שנתנה לרצוח את בנה. במקומה הייתי מעדיפה שירה בי
    סגור
  • 1.
    איך זה קשור למדינת ישראל ?
    Sharon 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סתם לפוצץ משהו נגד הגברים במדינת ישראל ? יש כבר מספיק דברים שקריים שגורמים לשנוא אותנו. הגברים
    סגור
  • זה כדי להזהיר אותנו מהגירת זרים (לא יהודים)
    י. 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לארה"ב יש הגירה לא חוקית מתמשכת עצומה (טראמפ הגדיר אותה פלישה, ובצדק רב) מאמריקה הלטינית, דרך הגבול הדרומי. בחסות הפלישה הזו, מתברר שהסתננו גם מה פושעים - טרוריסטים מהסוג הגרוע ביותר ביבשת, בקיצור כל המיץ של הזבל של אמריקה הלטינית. מה שקראת כאן, זה בדיוק תוצאה של זה. לפחות לאב הרוצח, יש להניח שאין אזרחות. ארה"ב היום, צועדת בצעדי ענק למצב הבטחון שהיה נהוג בימי המערב הפרוע, וגרוע מזה: ללא הכלים המשפטיים שעזרו לאזן אז את המצב (היינו, שריף שהוא גם שופט וגם תליין).
    סגור