משפט

שי אביטל יטיל פצצה בחקירה? לא יערער על הסגרתו

סוכן הדוגמניות שנמלט מישראל לאחר שורה של תלונות נגדו מצד מיוצגות שלו לשעבר, לא יערער על ההסגרה שלו לישראל ומעוניין להשמיע את גרסתו לחוקרים
מערכת ice | 
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)
שי אביטל קרוב מתמיד לחזרה לישראל. כשבועיים לאחר שבית המשפט באמסטרדם החליט לאשר את הסגרתו לישראל של סוכן הדוגמניות בן ה-44, ב-ynet פורסם היום (שני) כי הוא לא מתכוון לערער על כך לבית המשפט ולשוב ארצה.
לפי הדיווח, גורמים בסביבתו טענו בין היתר כי הוא הבין כי משיכת ההליכים בהולנד לא פועלת לטובתו ומיותרת, ועל כן, כעת הוא מבקש לחזור לארץ ולמסור את גרסתו לחוקרי המשטרה כדי לנסות להעמיד תשובה לתלונות שעומדות נגדו.

על פי לירן לוי, בקשת ההסגרה הוגשה להולנד מטעם המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה ובית המשפט אישר את הבקשה שהוגשה לפתחו, שהועברה מבית המשפט באמסטרדם לשר המשפטים המקומי שצפוי לאשרה בחודש הקרוב.
לאחר מכן תתואם לו טיסה מיוחדת לטובת הסגרתו ועם נחיתתו בארץ, יובא למשרד ימ"ר תל אביב, שם ייחקר באזהרה, לאחר מכן הוא עתיד להביא את אביטל בפני בית משפט השלום בתל אביב, כדי להאריך את מעצרו לשם המשך חקירתו באזהרה בפרשה החמורה שעומדת נגדו צו המעצר הבינלאומי של המדינות החברות באינטרפול נגדו הוצא כשלושה חודשים לפני מעצרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה