משפט

"קטאר שיחדה שחקנים מאקוודור במיליוני דולרים כדי לנצח במונדיאל"

דיווח חריג במיוחד פורסם באנגליה, בו נטען כי קטאר שיחדה שמונה שחקנים מאקוודור ב-7.4 מיליון דולר כדי להפסיד את משחק הפתיחה (1:0 במחצית השנייה). בנוסף, חמישה מקורות קטאריים ואקוודוריים אישרו את זה
מערכת ice | 
אדידס בגביע העולם בכדורגל (צילום flickr)
דיווח חריג במיוחד הגיע היום (חמישי) מכיוונו של העיתונאי הפוליטי באנגליה, אמג’ד טאהא, שטוען כי קטאר שיחדה במיליוני דולרים שמונה שחקנים מאקוודור במטרה שיפסידו למארחת במשחק הפתיחה שייערך בעוד שלושה ימים (ראשון, 21.11.2022).
על פי הדיווח של טאהא, “קטאר שיחדה שמונה שחקנים מאקוודור ב-7.4 מיליון דולר כדי להפסיד את משחק הפתיחה (1:0 במחצית השנייה). חמישה מקורות קטאריים ואקוודוריים אישרו את זה”. כך על פי לשון הכתבה.
ואם תשאלו את חובבי הכדורגל הדיווח ממש לא מפתיע. כבר מספר שנים שנשלחים חצי ביקורת על פיפ"א שנתנה לקטאר לארח את המונדיאל. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמונדיאל מתקיים בחודשי החורף, במקום בחודשי הקיץ כמובן, מה שמשפיע ישירות על הליגות השנונות בעולם שנאלצות להפסיק באמצע העונה לשחק כדורגל, מה שעולה להן בעומס רב לפי ואחרי המונדיאל, וכמו כן סיכון שהשחקנים שנשלחים למונדיאל יחזרו פצועים ועייפים.
בנוסף, עלו המון טענות על שחיתות של פיפ"א על כך שנתנה את אירוח המונדיאל למדינה הקטארית, שידועה בשל הקרבה שלה למדינות עוינות ולארגוני טרור, וכו כן העבודות בנייה שמסביב למונדיאל, בו לא פחות מ-6,500 פועלים מצאו את מותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה