משפט

מלך עולם השחמט רימה? סופג תביעה של 100 מיליון דולר

לאחר שחודש שעבר מגנוס קרלסן פרש ממשחק נגד האלוף האנס נימן, כעת זה האחרון מגיש נגדו ונגד אתר השחמט תביעת מיליונים בגין לשון הרע
מערכת ice | 
מגנוס קרלסן שחמט (צילום אינסטגרם)
לפני כחודש ימים דווח כי שחקן השחמט מגנוס קרלסן פרש מטורניר שחמט מול האלוף האנס נימן וזאת עקב חשד לרמאות. כעת המקרה הדרמטי מתפתח יותר ממה שהיה ניתן לדמיין והיום מדווח כי האנס נימן הגיש תביעה של 100 מיליון דולר נגד קרלסן ואחרים בגין לשון הרע.
על פי טענתו אתר Chess.com, קרלסן ואחרים גרמו לו לנזקים והזיקו לשמו לאחר שקראו לו רמאי. נימן הודה בכך שרימה רק בשני מקרים בחייו, בגיל 12 ובגיל 16, אך כעת בגיל 19 הוא מסרב בתוקף לטענות שאומרות כי הוא רימה לאחרונה מול קרלסן. 
לטענתו של קרלסן (31), הוא שקל לא לשחק מול נימן במשחק האחרון היות והוא הרגיש כי נימן לא מכבד את המשחק ולא היה מרוכז וזאת למרות שהוא הצליח לנצח אותו במהלך נדיר למדיי. זו היא אחת מטענותיו שבגינן הוא נתבע על ידי נימן. 
כמו כן, האתר שנכלל בתביעה פרסם לאחרונה דו"ח תחת שמו של נימן המתאר כיצד הוא כנראה רימה במספר משחקים שהתרחשו בלייב, אך בעוד שמצוין כי ישנו קושי של האתר לזהות רמאות במסגרת כזו, הם כן בטוחים שהוא רימה בכמאה משחקי אונליין וחסם אותו מן האתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה