משפט

46 נערות נרצחו באפגניסטן במהלך הכנות למבחני האוניברסיטה

משלחת האו"ם באפגניסטן הודיעה, כי מספר ההרוגים מהפיצוץ ביום שישי בשכונת הזארה בבירת אפגניסטן, כעת עלה ל-53
מערכת ice | 
צילום AFP
האו"ם הצהיר היום (שני), כי 46 נערות ונשים היו בין 53 שנהרגו בפיגוע ההתאבדות במכללה בקאבול ביום שישי, 30 בספטמבר. משלחת האו"ם באפגניסטן הודיעה, כי מספר ההרוגים מההפיצוץ ביום שישי בשכונת הזארה בבירת אפגניסטן, כעת עלה ל-53. עוד נאמר כי 110 בני אדם נפצעו בפיצוץ.
"צוות זכויות האדם שלנו ממשיך לתעד את הפשע: אימות עובדות וקביעת נתונים אמינים כדי להתמודד עם הכחשה ורוויזיוניזם", צייצה בטוויטר משלחת האו"ם באפגניסטן. מספר דיווחים טוענים, כי יותר מ-100 סטודנטים נהרגו בהתקפה, אולם ה-UNAMA, אמר כי צוותי זכויות האדם שלה בבירת אפגניסטן מסייעים בביסוס תיעוד מדויק של התקיפה במרכז החינוך.
כמה נשים מקהילת המיעוטים בהזארה, יצאו בצעדת מחאה נגד מתקפת הטרור במרכז החינוכי קאאג'. הפיצוץ התרחש במערב קאבול, בתוך מרכז החינוך, כאשר הסטודנטים ניגשו למבחן. אפילו הודו גינתה בשבת את פיגוע ההתאבדות בקאבול והעבירה תנחומים למשפחות השכולות. "אנו עצובים על מתקפת הטרור אתמול במרכז החינוכי קאאג' בקאבול ושולחים את תנחומינו למשפחות הקורבנות. הודו מגנה בחריפות את המשך הפגיעה בסטודנטים חפים מפשע במקומות חינוך", אמר דובר משרד החוץ ההודי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה