משפט

פרשת "היהלום השחור": לבייב והפרקליטות הגיעו להסדר טיעון

קרוב ליממה בלבד לאחר שנחת לב לבייב בארץ, מסתמן כי הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות בפרשת "היהלום השחור". אלו פרטי ההסדר כפי שהם נחשפים כעת
מערכת ice | 
לב לבייב (צילום ויקיפדיה)
נדמה כי פרשת "היהלום השחור", המערבת את חברת היהלומים LLD של לב לבייב, מגיעה לסיומה שעות ספורות לאחר שנחשפה במלואה לתקשורת. כזכור, לבייב נחת ליל אמש בארץ לאחר שנמנע כארבעה שנים מלהגיע לארץ בעקבות הפרשה. כעת אתר 'גלובס' מפרסם לראשונה כי לבייב והפרקליטות הגיעו להסדר טיעון שעתיד להיחתם מחר (חמישי).
פרטי ההסכם המלא טרם פורסמו אך על פי המסתמן חברתו של לבייב תשלם קנס בגובה של מיליוני שקלים ובעקבות התשלום התיקים כנגד לבייב, בנו זבולון לבייב ומנכ"ל החברה ראובן שמואלוב - יסגרו. 
הפרשה החלה להיחקר לראשונה בשנת 2018 כאשר נעצרו חשודים במעבר הגבול בין רוסיה לארץ והתגלה כי הם נושאים עמם יהלומים בשווי של מיליוני שקלים. בעקבות המעצרים הללו החלה משטרת ישראל בחקירה, בשיתוף רשות המסים. במסגרת החקירה התגלה כי מתקיימת הברחה שיטתית של יהלומים בשווי מצטבר של כ-300 מיליון שקל מרוסיה אל ישראל, על ידי חברתו של לבייב. 
 
עקב הפרשה הובהר ללבייב וצוותו המשפטי כי אם יגיע לארץ לא ניתן יהיה להבטיח שלא ייעצר ולכן לא ביקר כלל בארץ בשנים הללו. מסתמן כי נחיתתו של לבייב בארץ הלילה התבצעה בתיאום המשטרה וכי כאמור הפרשה, כמו רבות וגדולות לפניה, תסתיים בקרוב עם מעט השלכות עבור לבייב למרות מעשיו לכאורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה