משפט

מחריד: בן 15 ביצע עבירות מין בקטינים דרך אפליקציה

במהלך חודש אוגוסט 2022 התכתב הנאשם עם קטין כבן 9 וקיבל ממנו במרמה את פרטי ההתחברות לחשבונו בדיסקורד. לאחר מכן איים הנאשם על הקטין כי יחדור לחשבונו של וימחק אותו אלא אם הוא יבצע מעשים מינים שונים בעצמו ויאפשר לנאשם לצפות בו
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום Istock)
כתב אישום נגד קטין בן 15 בגין עבירות מין חמורות שביצע בשלושה קטינים דרך אפליקציית דיסקורד. בעקבות פניות שהתקבלו במוקד 105 של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, פתחה יחידה 105 בחקירה שבסופה נעצר הקטין והוגש נגדו כתב אישום. 
על-פי כתב האישום, במהלך חודש אוגוסט 2022 התכתב הנאשם עם קטין כבן 9 וקיבל ממנו במרמה את פרטי ההתחברות לחשבונו בדיסקורד. לאחר מכן איים הנאשם על הקטין כי יחדור לחשבונו של וימחק אותו אלא אם הוא יבצע מעשים מינים שונים בעצמו ויאפשר לנאשם לצפות בו.

בעקבות איומיו של הנאשם נענה הקטין לדרישותיו וביצע מעשים מיניים שונים תוך כדי שהנאשם צופה בו באמצעות שיחת וידאו ומבצע צילומי מסך. לאחר מכן נכנס הנאשם לחשבונו של הקטין בדיסקורד, שלח את התמונות שצילם למשתמשים שונים, וכתב בשמו של הקטין כי בכוונתו להתאבד.
הנאשם התכתב עוד עם שני קטינים נוספים וביקש מהם שיראו לו את איבר מינם. במסגרת התכתבויות אלה הבטיח הנאשם לאחד מהקטינים כי בתמורה הוא יסייע לו להתמודד מול משתמשים אחרים שמציקים לו בדיסקורד; ואילו על הקטין השני איים שאם לא יראה לו את איבר מינו, הוא יתאבד. חל איסור לפרסם כל פרט העלול להביא לזיהוי הקטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה