משפט

רשות המסים בתפיסת ענק בישראל: זה מה שמצאו הבודקים במכס

בודקי המכס ומשטרת ישראל סיכלו הברחה של 19.7 ק״ג חומר החשוד כסם מישראל לירדן בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים
מערכת ice |  1
סיגריות אלקטרוניות (צילום freepik, shutterstock)
בפעילות משולבת של בודקי וחוקרי המכס במעבר הגבול נהר הירדן יחד עם היחידה המרכזית ושוטרי מחוז צפון, אותרו 19.7 ק״ג חומר החשוד כסם אשר הוסלקו ברכב פרטי שהיה בדרכו מישראל לירדן. 
במסגרת הפעילות עצרו בודקי המכס את הרכב לבדיקה ושם מצאו את החומר החשוד כסם. 2 החשודים תושבי הדרום נעצרו להמשך חקירתם ביחידה המרכזית של מחוז צפון ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד לתאריך 19/06/24. משטרת ישראל ורשות המסים פועלים במאבק בלתי מתפשר כנגד עבירות הסחר בסמים.
במקביל, שוטרי תחנת טייבה יחד עם פרקליטות מחוז מרכז (אזרחי) הובילו בסוף השבוע מבצע אכיפה משולב נגד מס' בעלי עסקים בטייבה וקלנסוואה החשודים בפעילות בלתי חוקית, בין היתר בעבירות כלכליות.

מבצע האכיפה נערך בפיקוד תחנת טייבה ובהובלת משרד הרישוי בתחנה, שוטרי ובלשי התחנה, לוחמי מתפ"א ומג"ב, משרד חילוט מחוז מרכז, ופרקליטות מחוז מרכז אזרחי ובהשתתפות גופי אכיפה אזרחיים הכוללים את רשות המיסים (נס"א), היחידה לניהול ספרים, מע"מ, המרכז לגביית קנסות, ביטוח לאומי, משרד העבודה, משטרה ירוקה וחברת חשמל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפיסת הסם במעבר הגבול
    קרדאי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לסגור את מעבר הגבול למכוניות בין ירדן לישראלתפסו רכב אחד שהבריח אבל עוד מאתיים מבריחים והם לא תופסים לסגור את המעבר רק בטיסות יוכלו להיכנס לארץ ותראו שכמות מלח והסמים והזהב שמוכרת מירדן לישראל ירד
    סגור