משפט

מזעזע: קשרה את ידי ורגלי הילד ונעלה אותו באמבטיה

אם לחמישה קשרה את בנה בן ה-10 וכלאה אותו באחד מחדרי הבית בתור עונש. בית המשפט האריך את מעצרה בחמישה ימים בלי אפשרות למעצר בית
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אם חד הורית לחמישה נעצרה בידי המשטרה בחשד להתעללות בבנה בן ה-10 במהלך סוף השבוע בחולון. האישה הודתה כי על מנת למנוע מהילד לצאת מהבית היא קשרה את ידיו ורגליו וכלאה אותו באמבטיה.
האם שחשודה בביצוע עבירות התעללות גופנית של אחראי בקטין, טענה בחקירה כי אינה מכירה את החוק וכי מדובר בעונש שנתנה לבנה אשר רצה לצאת מהבית לאחר השעה 20:00. תחילה היא סגרה אותו בחדרו אך משזה התחיל להשתולל לטענתה, היא החליטה לקשור את גפיו ולנעול אותו באמבטיה. לאור היותה אמא לארבעה ילדים נוספים ביקש פרקליטה לשחררה למעצר בית וטען כי: "לא היה מגע פיזי במובן של מכה, פציעה, או הכאבה. מבחינתה היה מוצדק לעשות את שעשתה לצורך איסור יציאתו מהבית".
 
בית המשפט סירב לבקשתו והחליט להאריך את מעצרה של האם בחמישה ימים וזאת לאחר צפייה בתמונות שהציגה המשטרה בהן ניתן לראות את סימני הקשירה על הידיים והרגליים של הילד. השופטת בתיק, מירי הרט ריץ קבעה כי בנסיבות שהובאו לפניה: "נשקפת מסוכנות שלא ניתן להפיגה בחלופת מעצר בשלב זה. כאשר, גם החשש לשיבוש הינו בעצמה גבוהה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתעללת בילדים שלה, ומה עושה הרווחה? (ל"ת)
    דלית 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור