משפט

המשפחה הזו העלימה 150 מיליון שקל: ההורים והילדים נעצרו לחקירה

בהמשך לחקירת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון בשיתוף משטרת ישראל-ימ"ר חוף: חמישה בני משפחה מחיפה והקריות נעצרו בחשד למעורבות בהשמטת הכנסות בהיקף של מעל 150 מיליון שקל, ניהול עסק ללא רישיון ועבירות הלבנת הון
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום פלאש 90)
יצחק אביתר ובת זוגו דקלה אביתר מחיפה נעצרו היום יחד עם תרצה אביתר וילדיהם נדב ואופיר אביתר מקרית אתא בחשד להשמטת הכנסות בהיקף כולל של מעל 150 מיליון שקל, ניהול עסק ללא רישיון לפי חוק נותני שירותים פיננסים ועבירות הלבנת הון. החמישה הובאו בפני בית משפט השלום בחיפה ושחוררו בתנאים מגבילים.
מבקשת המעצר עולה כי יצחק אביתר עוסק בניכיון צ'קים ומתן הלוואות, בהיקף של כ-150 מיליון שקל ועל פי החשד הסתיר את עיסוקו מפקיד השומה, תוך שימוש בבני משפחתו ולא דיווח על הכנסותיו כחוק. כמפורט בבקשה,  פעל החשוד באמצעות נש"פים שונים ובכלל זה השתמש בבני משפחתו ופתח על שמם כרטיסים בנש"פים, הפקיד צ'קים על שמם ופעל בחשבונות בנק שנוהלו של שמם.
 
החשוד גם רכש רכבי יוקרה ונדל"ן על שמם של החשודים האחרים שהינם חסרי מקורות הכנסה. כך לדוגמא, בחשבונות הבנק של זוגתו, גרושתו וילדיו נמצאו הפקדות מזומן, צ'קים והעברות בנקאיות בסכום כולל של כ-12.8 מיליון שקל שמקור מרביתם מנש"פים בהם פעל יצחק. 
כמו כן, עלה כי נוהלו על שמם של גרושתו ובנו כרטיסים בנש"פ בהיקף כולל של 34.6 מיליון שקל, וכי זוגתו וגרושתו רכשו ומכרו מספר רכבי יוקרה, ביניהם מרצדס בסכום של 650,000  שקל. בנוסף, עלה כי דקלה אביתר רכשה בית בעתלית בסכום של 4.8 מיליון שקל, כל זאת בזמן שבני המשפחה חסרי מקורות הכנסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה